• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

רעידת אדמה: כך ארגוני ימין חשפו סודות מדינה

הממשלה הכריזה על תשעה ישובים וגבעות ביו"ש שיזכו להסדרה. איך הפלא הזה קרה אחרי שנים של הקפאה? התשובה נעוצה בשיחותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח
רעידת אדמה: כך ארגוני ימין חשפו סודות מדינה
גבעת הראל (צילום: דוברות בנימין)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לפי פרסומי הפוליטיקאים והתקשורת על החלטות הקבינט בקשר להתיישבות, עולה תמונה מאוד פשוטה:

ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון לא תתרחב. ומי שינסה להרחיב אפילו בצריף אחד - יתקל בהריסה בתוך שעות בדיוק כפי שהיה עד עכשיו.

אז מה כן?

ובכן, ישנם 77 ישובים שעומדים על תילם כבר 10, 20 שנים ויותר, וסובלים מהתנכלות ממשלתית אכזרית: בחלקם משפחות חיות ללא חשמל סדיר או ילדים שלא זכאים למים זורמים, קהילות שנמנע מהן תקציב ביטחון וכן הלאה.

בקרוב, רק 9 מהישובים הללו יזכו לתנאי מחיה בסיסיים.

בנוסף: אלפי יחידות דיור ייבָּנו בישובים קיימים אחרים, קרי: בניה בתוך הגדרות או בצמוד אליהם.

יחסית למה שהיה פה מזה עשור ויותר, זו בהחלט החלטה יפה מאוד. בערך כמו החלטות וביצועים יפים מאוד יחסית של הממשלה הקודמת.

אוי לנו שעל זה אנחנו פותחים שמפניות. למה אוי לנו? משום שהמדינה הפלסטינית תמשיך להתרחב ולהתחזק בזמן שהיהודים ישארו נעולים בתוך תחום המושב המצומצם והמוקפד.

ובגלל ששבעה נרצחים, השם יקום דמם, לא היו מספיקים.. רק עשרה נטבחים הם כבר טריגר שיתיר סוף סוף את הרצועה ויאפשר את פרס הניחומין..

המלחמה של אתמול היא גם המלחמה של מחר

בשיח התקשורתי ודאי יהיו שיאדירו את הממשלה על "הבשורה ההיסטורית" ומהצד השני יאשימו ב"כניעה מבישה למתנחלים". אלו ואלו יעניקו לגיטימציה ויעודדו "להסתפק" בכך.

למה החשש הפסימי? כי זה בערך מה שכבר היה פה ב-12 שנות ימין.

אבל יש גם בשורה טובה ומשמחת!

שאלה: מדוע פתאום יש שינוי לטובה?

מה יש עכשיו שלא היה פה מאז שהימין עלה לשלטון ב-2009?

התשובה היא: תודעה ציבורית. או לעניות דעתי, בסגנונו הקדוש של הרבי שליט"א מלך המשיח - מחאה, צעקה.

בעלי הזכרון זוכרים כיצד לפני שנים ספורות, כאשר מישהו היה מדבר על "ההשתלטות הערבית על שטחי C", אפילו ימניים קיצוניים היו מסתכלים עליו בעיני עגל. ומי שהיה מתאר את הבנייה הבלתי חוקית והפרוטקשן בדרום, חשבו שהוא נפל מצריח של מסגד ישר על הראש... כך גם הטרור המושתק ביהודה ושומרון היה לסוד כמוס בשביל רבים.

מדוע כיום הדברים זכו לחשיפה לא מועטה?

לפי המעקב שלי, ארגונים ותנועות שנרתמו במרץ וברצינות לחקור, לתעד ולפרסם את נושאי שלימות הארץ, הביטחון ונושאים הקשורים אליהם, כדוגמת: תנועת רגבים, עד כאן, הביטחוניסטים ועוד, הם המרכיב הראשון שיצר את השינוי. לצידם, הקמת כלי תקשורת אשר שימשו כמיקרופון ובמה לארגוני ארץ ישראל וביטחון העם, הם ששברו את מסך ההשתקה וחשפו את הציבור למצב המזוויע ביהודה ושומרון, בנגב, בגליל, ובעצם בכל הארץ.

ההגמוניה והמונופליזם של עדת נוכלים שלדידם ביטחון ושלימות הארץ אינם נושאים שיש בהם עניין לציבור - נבקעה וננגסה על ידי הנגשת אינפורמציה וניהול קמפיינים שחדרו למסכים, לרשתות ולתודעה של העם.

כך נראה שלטון העם

היטיב לבטא זאת השר צחי הנגבי, כשאמר לקראת הבחירות: אכן בזמננו נבנתה מדינה פלסטינית, אך הפעם זה יהיה שונה, כי היום יש דרישה ציבורית. והוא לא היחיד שהתבטא ברוח זו.

אמת, כמובן שגם פרעות תשפ"א ועוד תופעות ממאירות שהתפוצצו - העצימו את החשיפה למציאות האמיתית. אבל לולי אלו שקרעו את מטפחת ההשתקה וההשכחה מעינינו, האפקט לא היה שריר וקיים.

דומני כי מכך שוב מסתבר: הרבי שליט"א מלך המשיח צודק כתמיד! לא להיות פוליטיקאים, אלא למחות, לפרסם, לצעוק ולדרוש: ליישב מיד את כל הגבולות, לצאת אל המחבלים עם כלי נשק, ושאר ההוראות שנמצאות ומחכות לנו בספרים, הקלטות והסרטונים של הרבי שליט"א מלך המשיח. על כל פנים עיקרו של דבר: פרסום המציאות בלי להסתיר ולעקם, והדרישה לשנות - הם שהביאו בקלפי הרבה קולות לאלו שדורשים ומנסים להלחם בפיגועים ובמסירת השטחים. הפרסומים והמחאות הם שמכריחים את מפלגות הימין, ואפילו חלק מחברי האופוזיציה, לשנות כיוון ולפעול למען עם ישראל וארץ ישראל.

זה התחיל יפה מאוד. חייבים להמשיך: לחשוף, למחות ולדרוש!

(הטור נכתב על ידי הגולש יוסף טוביה גנדל)

נתניהו שוב מדבר על מדינה פלסטינית

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...