• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ממשלת ישראל עושה איפה ואיפה

ביום שני השבוע, הזדעזעו תושבי בנימין למראה מאות חיילים עם כלי הריסה בידיהם הבאים להחריב באחת 21 בתים על תושביהם. מר ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין, סיפר בריאיון השבוע על אי הצדק והיחס הנורא מצד הממשלה
ממשלת ישראל עושה איפה ואיפה
הרס הבתים השבוע (מעוז אסתר)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מפקירים את השטח

"התעוררתי הבוקר (שני) בשעה ארבע וחצי - רבע לחמש כשכוחות גדולים פשטו על שני 'מקבצי בניה' של משפחות צעירות ופשוט השמידו אותם לחלוטין. 21 מבנים של משפחות עם ילדים.

המראות של מיטות ילדים ותינוקות זרוקים בחוץ, מטבחים, תנורים - זה מראות קשים מאוד שמחזירים אותנו לתקופות שכבר קיווינו לשכוח.

חשוב לזכור כי חאן אל אחמר, נמצאת בבנימין, סמוך מאוד לאותו אזור בו פעלו הכוחות. בג"צ כבר פסק שלש פעמים כי המדינה חייבת להרוס אותם והמדינה לא עושה זאת. והבעיה היא שכיום ישנם אלפי בתים ערבים חדשים בשטחי C שהמדינה לא עושה כלום כנגדם. ראש הממשלה ושר הביטחון לא עושים כלום ומפקירים את השטח. ומול זה לבוא להרוס את בתיהם של המשפחות זהו עוול ופשע מוסרי שאין כדוגמתו.

ראש הממשלה ושר הביטחון נותנים, דה-פאקטו לערבים להשתלט על שטחי יהודה ושומרון. ההורים שלנו נלחמו כדי להחזיר את השטח הזה והיום הם מופקרים בעשרות ק"מ של כבישים באלפי יחידות דיור, ושר הביטחון הורס בתים ליהודים - זו הבחירה שלהם.

יש לנו אלפי יחידות שממתינות לזוגות צעירים, והם לא מאושרות! ו'דה-פאקטו' הממשלה הזו מקפיאה את יהודה, שומרון ובנימין!

אנחנו היום בגל טרור, אי אפשר להכחיש את זה. האחריות על אלפי האירועים של זריקות האבנים וכו' מידי שנה - היא על אחריות שר הביטחון. אנחנו לא רואים אותו בשטח.

בסופו של דבר מעל שר הביטחון יש את ראש הממשלה. נפתלי בנט אחראי על איבוד השטח ביהודה ושומרון. האחראי בשטח הוא שר הביטחון. אך שיהיה ברור שניהם אחראים היום על פינוי היהודים והפקרת האדמות ביהודה ושומרון.

חשוב לציין, כי מדובר במראות שלא ראינו בתקופת הממשלה הקודמת. מראה הרס 21 מבנים, ישוב שלם, ביום אחד, לא זכור לי. היה תמיד דיאלוג וקביעת גבולות.

אנחנו בפיחות נוראי בבניה ביו"ש. גם מה שהובטח בעבר, לא פורסם. וכל הבניה מחכה לאישור פרסום הבניה בעיתונות, דבר הנתון בידיו של שר הביטחון המעכב זאת (כל תוכנית בניה דורשת פרסום מראש).

ממשלת ישראל מקפיאה וחונקת את ההתיישבות ביו"ש ונותנת לערבים להשתלט על יהודה ושומרון, מאז שהוקמה הממשלה הזו, למרות הפרסומים על אישור יחידות דיור הרי שתוקעים אותן ולא מפרסמים כדי למנוע את התחלת הבניה. המשמעות היא שכרגע אי אפשר לעשות כלום עם הכרזת הבניה ולמעשה - לא אושר". 

ההתרפסות - מביאה את הפיגועים

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...