• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תגובות זועמות על ההרס בגבעת אהוביה

תגובות זועמות לאחר ההרס הבוקר בגבעת מעלה אהוביה בבנימין • בן גביר: "גיבורים על נערי גבעות, חלשים על ערבים". אורית סטרוק: "המשטרה עובדת אצל המנהל האזרחי". אברהם סנדק: "עד מתי לרדיפה?"
תגובות זועמות על ההרס בגבעת אהוביה
מעלה אהוביה הבוקר, לאחר ההרס.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

‏לאחר ההרס המביש של גבעת מעלה אהוביה הבוקר, הנה תגובות חברי כנסת, משפחת סנדק ותושבי המקום:

חברת הכנסת אורית סטרוק: פתיח מצמרר לקראת הדיון, בכנס ‎בשבע על יחס הממשלה להתיישבות: שבוע לאחר סגירת התיק נגד השוטרים, כחות משטרה ומנהל אזרחי פושטים עכשיו על גבעת מעלה אהוביה בבנימין שהוקמה במקום בו נהרג אהוביה סנדק, ומכתרים אותה לקראת הריסתה. הבנת הנקרא: המשטרה כגיבוי למנהל האזרחי.

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר: "הממשלה גיבורה על נערי הגבעות וחלשה על עברייני הבנייה בנגב, שם אין אכיפה. מדיניות הממשלה הרופסת, מחייבת אותנו להפיל את הממשלה הרעה הזו ולהמשיך נגדה במאבק עיקש, כדי להחליף את השלטון לממשלת ימין מלא מלא".

‏ממשפחת סנדק נמסר: שבוע לאחר שהיועמ"ש סגר את התיק כנגד השוטרים שניגחו את הרכב של אהוביה, הרסו הבוקר שוטרים את גבעת 'מעלה אהוביה' שהוקמה במקום בו נהרג. עד מתי תימשך הרדיפה האובססיבית של המערכות כנגד כל מה שמזכיר להן את אהוביה? הגיע הזמן לחשבון נפש עמוק ולהכיר בטעויות. כי רק ככה יהיה אפשר לתקן באמת.

תושבי גבעת אהוביה: מדובר בטירוף מערכות מוחלט והוספת חטא על פשע. לא די שהרגו את אהוביה וטייחו בכל דרך את החקירה בעניין, כעת באה הממשלה להרוס את חלקת הזיכרון האחרונה שנותרה לאהוביה ונבנתה במקום בו הופקר דמו ודם המתיישבים. הרצחת וגם ירשת?!

תושבי הגבעה כבר מתכננים את בניית המקום מחדש, ומבקשים את עזרת הציבור בתרומות בפייבוקס או באשראי.

אנשי המנהל האזרחי החלו בהריסת גבעת מעלה אהוביה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...