• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

מקומם: צווים מנהליים הוטלו הבוקר על שורת יישובים וגבעות ביו"ש

הבוקר הוטלו צווי תיחום מנהליים כנגד מספר יישובים וגבעות ביהודה ושומרון - צווים אלו מסכנים לא רק את אותם יישובים, אלא גם את הערים הגדולות שמאחוריהם
מקומם: צווים מנהליים הוטלו הבוקר על שורת יישובים וגבעות ביו"ש
גבעת תקומה ביצהר (צילום: שמואל עמית)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הבוקר הטיל אלוף פיקוד מרכז הנכנס צווי תיחום מנהליים כנגד מספר יישובים צעירים ביהודה ושומרון.

בין הישובים נמצאים מקומות המיושבים כבר שנים רבות, כמו היישוב גבעת אסף, שכונת 'תקומה' ביצהר, וכן בגבעות רבות ביניהן קומי אורי, עוז ציון, גאולת ציון ורמת מגרון.

הצווים אוסרים כל בניה במקום, וכן אוסרים הכנסת ציוד בניה וכדומה. כמו כן, הצווים מאפשרים הריסה של בתים וציוד ללא כל התראה מוקדמת.

אמנם לרבים מרגיש הדבר לא נורא כל כך, אבל באמת מדובר בסכנה בטחונית איומה: ב'משנה ברורה' על השולחן ערוך מתואר המצב הזה במשפט הידוע "שלא תהא הארץ נוחה להיכבש בפניהם" - כלומר, הרס היישובים הקטנים שסמוכים לערים הגדולות, יסכן את הערים הגדולות!

וכפי שאומר הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת חג הפורים התש"מ: "...אכן, כעת קשה יותר ליישב את כל הגבול מאשר לפני שלש שנים - אך לא מדובר כאן אודות בניית ישובים ומרכזים, אלא לעשות רק בניה על הגבול שעל - ידו לא תוכל הארץ להיפתח לפניהם, וזו גם תהיה סיבה טובה לא להחזיר, היות ואין בונים כדי להרוס ולגרש, אלא בונים מבצע על הגבול (שהוא פרוץ) כדי שלא "תפתח הארץ לפניהם" - וכאמור שאת זה יכולים לעשות בימים ספורים".

על שר הבטחון מוטלת האחריות לשמור על ביטחונם של בני ישראל, ובכלל זה שמירה על הגבולות. ולכן יש לו לבטל מיד את הצווים ההזויים הללו!

ראשוני: כוחות משטרה הורסים כעת ביישוב חומש

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...