• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

שעות ספורות לאחר צעדת האלפים: ממשלת ישראל החלה בפינוי חומש

דיווח ראשוני על כוחות צבא ומשטרה שהגיעו כעת ליישוב חומש והחלו בהריסתו • דברי הרבי שליט"א מלך המשיח על תפקיד הצבא - לשמור על גבולות הארץ
שעות ספורות לאחר צעדת האלפים: ממשלת ישראל החלה בפינוי חומש
אילוסטרציה (צילום: יוסי פילצר)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

דיווח ראשוני: הבוקר הגיעו כוחות צבא ומשטרה לישוב חומש, והחלו בהריסת הבתים ופינוי המשפחות ותלמידי הישיבה. כל זאת שעות ספורות לאחר שעשרות אלפי יהודים עלו למקום, בדרישה ומחאה שלא לעקור את היישוב.

כוחות המשטרה הרסו שני בתי מגורים ומבנה המשמש כפנימייה לבחורי הישיבה. עדיין לא דווח על פינוי הישיבה עצמה.

כאמור, הפינוי התרחש על רקע רצח תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, יום לאחר תום השבעה.

הקריאה לממשלה והמחאה צריכה להיות ברורה: עקירת ישובים הינה סכנה בטחונית, מנוגדת להלכה ומהווה חילול השם!

צריך לומר, תפקידו של הצבא הוא לשמור על הגבולות, ולא חס ושלום לפנות שטחים ולסכן את תושבי ארץ ישראל - דבר שהופך לחלוטין מתפקידם.

וכדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, מהתוועדות ש"פ משפטים תש"מ: "...ולכן, אין מנוס, אלא מלהתנהג כפסק דין השולחן-ערוך (והרמ"א) שכאשר נכרים מגיעים ל"עיר הסמוכה לספר" - יוצאים עליהם בכלי זיין. כלומר, אנשי צבא שיגנו על הארץ.

וכפי שהרמב"ם אומר שיהודי מוכרח גשמיות - בניי חיי מזוני ורוויחי בפשטות! - ובפרט ארץ ישראל הגשמית שזוהי תכלית השלימות שישנה אצל יהודים ואצל התורה. כלומר: אפילו יהודי העוסק בתורה אין לו להסתפק בתורה בלבד - אלא הוא צריך כל הזמן לדעת ששאיפתו היא להיות "על האדמה אשר ה' אלוקיך נותן לך". באם אין לו את העניין של ישיבה על ארץ ישראל - אזי חסר לו בלימוד התורה שלו!

איך כיוון שנמצאים עדיין בזמן הגלות ו"אין סומכים על הנס", וצריכים להגיע לדרכי הטבע בכדי להגן על ארץ ישראל - לכן צריכים שאנשי צבא יעשו זאת!

אולם חס-ושלום מלומר שיש תורה ויותר מזה לא צריך! - חייבים את ארץ ישראל!!!"

שירת האלפים בחומש: אני מאמין בביאת המשיח

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...