• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

באביתר נערכים למנוע את הפינוי: “ההתיישבות מונעת יציאת מחבלים לפיגועים”

בתוך חודש צמח לו בנחישות הישוב המחודש אביתר • סמוך לצומת תפוח, על אדמות מדינה שטרם מופו, קמו ועלו למעלה מחמישים משפחות, והקימו אחרי שנות הקפאה ארוכות ישוב חדש • כיום ניתן למצוא שם בית כנסת, פעוטון, כבישים ותשתיות כולל חיבור לחשמל • כעת נערכים התושבים למנוע את פינויו חלילה
באביתר נערכים למנוע את הפינוי: “ההתיישבות מונעת יציאת מחבלים לפיגועים”
במהלך הדפסת התניא החודש באביתר, יחד עם התושבים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כמעט מאין, צמח לו בחודש האחרון הישוב החדש אביתר. המאחז בתחומי מועצה אזורית שומרון, ממוקם כ-2 ק"מ מזרחית לצומת תפוח.

ההתיישבות במקום חודשה על ידי גרעין של כמה משפחות מהאזור, לאחר שבעבר נסיונות דומים כשלו. הפעם זה נעשה בתגובה לפיגוע ירי שהתרחש בצומת תפוח, בו נפגע ונרצח יהודה גואטה. נכון לחודש זה מתגוררים ביישוב כ-50 משפחות. 

ברחבי המועצה האיזורית נרשמה שמחה רבה עם הקמת הישוב, המסמל פריצה חדשה וצמיחת ישובים, כאלו שעד היום נמנעה מהם ההקמה.  בעוד שישובים ערביים מוקמים בזה אחר זה, בחסות אירגוני באיחוד האירופי, ולא מקבלים שום מענה מצד השלטונות בישראל, הרי שמול נסיונות בניה של ישובים יהודיים מונת מידד גזירת הפינוי. מצב אבסורדי ולא הגיוני.

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר פעמים רבות, כי יישוב כל הגבולות והנקודות האסטרטגיות בישובים יהודיים ימנע שליטה את אנשי הטרור ויסיר את האיום ללחץ בין לאומי לפינוי יהודה ושומרון חלילה.

להתעלות מהשיקולים הפוליטים

גם בזירה המשפטית נערכים התשובים למנוע את פינוי הישוב, ובמכתב ששלח איש הנדל"ן ליאור זברג לאלוף פיקוד, הוא מבהיר: "אף ערבי לא טוען לבעלות על קרקעות אביתר" ומנמק את הסטטוס המשפטי של קרקעות אביתר כאדמות מדינה. "בתור מפקד הכוחות בשטח עליך להתעלות מעל שיקולים פוליטיים ולהתייחס לסוגיה מתוך עיניים משפטיות"

יחידות הבלבול בפעולה

בתוך כך מדווח אלישע ירד כי "עזה הגיעה לשומרון בחסות ההפקרות הבטחונית של מדינת ישראל".

לדבריו, "כבר כמה לילות פועלות סמוך לישוב אביתר "יחידת הבלבול הליליות", דומות לאלו שהפעיל חמאס על הגדר בעזה.

יחידות של מאות מחבלים עם פנסים, לייזרים ובקבוקי תבערה, שמתקדמים מכיוונים רבים לעבר הישוב ומנסים לחדור לתוכו המחבלים בחלקם נושאים מטענים, אלות ולעיתים אף נשק חם, כשכוונתם ברורה ומוצהרת לכל - להחריב את הישוב אביתר עד היסוד ולפגוע בתושבי המקום.

התניא הודפס וכולם פצחו בריקוד

לפני כארבעים שנה הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח על מבצע מיוחד, במסגרתו יודפס התניא בכל נקודה יהודית בעולם. בכל מקום שכזה נערכת הדפסה של כמה מאות עותקים לפחות, על ידי מכונת הדפסה ניידת המובאת למקום.

כחלק מחיזוק הישוב החדש אביתר, הובאה למקום על ידי השלוחים, ניידת שבתוכה מכונת הדפסה והתושבים כולם הוזמנו למעמד החגיגי שיוסיף באחיזתם במקום.

לצד אמירת לחיים, וכיבוד התושבים בליחצה על כפתור ההדפסה, נלמדו במקום מספר שורות בספר החדש, מתוך הדפים הטריים שהעוברו מאוחר יותר לכריכה.

במהלך האירוע יצאו כולם בריקוד ושירת "יחי אדוננו" ו"עוצו עצה ותופר", מתוך שמחה המבטלת את כל המניעות והעיכובים, וביטחון הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

היישובים "החדשים" שדורש מנסור עבאס

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...