• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

צעדת המחאה: “כוכבי, שנה את הוראות הפתיחה באש!“

זעם ציבורי רחב בעקבות פגיעת המחבלים באש חיה בלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד • אמהות ארגנו צעדת מחאה בקריאה לצבא להחזיר את ההרתעה ולשנות את נוהלי הפתיחה באש • "אפשר לכל חייל לפתוח באש נגד מחבל, בלי להיות כפוף למשפטנים"
צעדת המחאה: “כוכבי, שנה את הוראות הפתיחה באש!“
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

זעם ציבורי נרחב, בעקבות הרצחו של החייל בראל חדריה שמואלי הי"ד, בגבול רצועת עזה, זאת לאחר שהתפרסמו התמונות בהם נראים המחבלים כשהם מתקרבים עד לגדר עצמה ומצליחים לירות לעברו מבעד לחרכי ירי.

השאלה המתבקשת היא מדוע התאפשרה גישתם של המתפרעים הערבים עד לגדר עצמה. ומדוע לא ננקטו צעדים מתבקשים לעצירת ההפגנות הרבה לפני גלישתם לשטח המסכן את חיילנו.

חבריו ליחידה של בראל העידו בכלי התקשורת כי לאחרונה הוחמרו מאוד נוהלי הפתיחה באש אל מול אותם מחבלים המבקשים לפגוע בחיילים.

בעקבות פרסום המידע, נערכה "צעדת אמהות" אליהם הצטרפו רבים שקראו להחזיר את ההרתעה ולתת לחיילים בחזרה את האפשרות הפשוטה והמתבקשת - להגן על חייהם.

הצעדה יצאה בשעות הבוקר מצומת עד הלום והגיעה בשעות הערב לצומת יד מרדכי. אחת מיוזמות הצעדה צופיה נהון, אמרה: "אנו דורשות מהרמטכ"ל: אַפשר לכל חייל לפתוח באש נגד מחבל בלי להיות כפוף למשפטנים או למח"טים".

ארגון תורת לחימה, שנטל חלק עם עוד ארגונים בארגון העצרת שנערכה בסיום הצעדה, מסר כי "ימים ספורים לפני הירצחו של הלוחם בראל שמואלי הי"ד מטווח אפס על ידי מחבל חמאס, קראנו לרמטכ"ל כוכבי יחד עם מעל 100 משפחות שכולות, לחדול מהחמרת הפקודות וההוראות הבלתי מוסריות אשר כובלות את ידי הלוחמים. לרמטכ"ל יש אחריות. חובתו להביא את צה"ל להכרעה ולשמור על חיי הלוחמים".

img1029816

הכנסת ספר תורה במעוז אסתר

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...