• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

יהודים נרצחים והמשטרה עומדת מנגד

יהודים נרצחים ביפו, והמשטרה עומדת מנגד. יהודים מנסים להתגונן מפני פרעות האויב הערבי, והמשטרה בתגובה עוצרת את המגינים היהודים. יהודים נרצחים, נטבחים, והממשלה שותקת.
יהודים נרצחים והמשטרה עומדת מנגד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

רבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א מזהיר: רפיסות הממשלה לטרור – סכנת נפשות למליוני יהודים!

ההתרפסות לא השתלמה. במקום להנמיך את להבות הטרור, קיבלנו טרור ברחובות לוד, יפו ורמלה. אבנים על רכבים נוסעים היא כבר לא תופעה המוגבלת לשטחי יהודה ושומרון בלבד, אלא גם בגליל ובנגב. בתי כנסת ומוסדות יהודיים עולים באש, כאשר הכל מצולם ומתועד על ידי אותם מחבלים ומעלה לרשת בפנים גלויות.

 הדרך היחידה לשמור על ביטחון היהודים בארץ ישראל הוא על ידי עמידה בתוקף ובגאון יהודי אל מול הערבים . הטעויות החוזרות ונשנות של הפוליטיקאים מוכיחות דבר אחד:
הפתרון היחיד הוא משיח בן דוד

יהודים נרצחים ביפו, והמשטרה עומדת מנגד. יהודים מנסים להתגונן מפני פרעות האויב הערבי, והמשטרה בתגובה עוצרת את המגינים היהודים. יהודים נרצחים, נטבחים, והממשלה שותקת.

מזכיר לכם את אירועי הימים האחרונים? אז לא, תיארנו כאן את הפרעות שאירעו בארץ ישראל לפני מאה שנה בדיוק, בשנת תרפ"א (1921 למניינם). עשרות יהודים נרצחו אז, והמשטרה הבריטית לא עשתה דבר. אבל תיאור זה מתאים בהחלט גם לפרעות נוספות שאירעו ביהודים בכל רחבי העולם, מקישינב ועד חברון. ממסעי הצלב ועד דמשק.

אבל זה למעלה משבעים שנה שמספרים לנו שזהו, כעת יש לעם היהודי מדינה, יש צבא יהודי, והם אשר יגנו וישמרו עלינו מפני הקמים עלינו להורגנו.

אז איך הגענו למצב הזה, שאותם דברים שזכורים לנו מאירופה במאה הקודמת, מתרחשים כאן, בארץ ישראל, ובממשלה ששותקת יושבים יהודים?

לעמוד בתוקף יהודי

אירועי הימים האחרונים הגיעו לשיאם ביום ירושלים, בו אנו מציינים את שחרור חלקי ארץ ישראל משלטון האויב במלחמת ששת הימים.

במלחמה זו, אשר בה זכינו לראות במוחש את ניסיו הגדולים של הקב"ה, צבאות האויב הערבי הוכו שוק על ירך. אך כמו שאחז הפחד ברחוב הערבי, כך הוא נאחז גם בליבותיהם של הפוליטיקאים בארץ ישראל.

עוד קודם שנשמעו הטענות הראשונות מאומות העולם על ה"כיבוש" כביכול של שטחי ארץ ישראל, רצו אותם פוליטיקאים מבוהלים אל ארצות ערב והתחננו בפניהם שיואילו לקחת בחזרה את השטחים ששוחררו.

אך כבר אז עמד נביא הדור, הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, כקול קורא במדבר וזעק נגד ההתנהלות המחפירה הזו. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר, שכאשר הגוי רואה שיהודי מתרפס בפניו, הרי זה עושה אצלו חשק להשפיל אותו עוד יותר. בעקבות הכניעה הזו, הזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, תהיה סכנת נפשות למליוני יהודים.

אז עוד לא הבינו כולם את משמעות דבריו. כאשר חייל יהודי הסתובב ברחובות חברון או שכם, רעד כל הרחוב מפניו. אף ערבי לא העז לזרוק אבן, ובודאי לא להשתמש בסכין או נשק חם.

מחיר ההתרפסות

נקודת המפנה החלה בשנת תשל"ט (1979 למניינם), כאשר ראש הממשלה דאז מנחם בגין חתם על הסכם כניעה, במסווה של הסכם "שלום", עם נשיא מצרים סאדאת. בעשור שאחרי זה החלו ערביי יהודה שומרון ועזה להרים אט אט את ראשם, עד לאינתיפאדה הראשונה שהתפרצה בשיא כוחה בשנת תשמ"ז (1987 למניינם).

במשך כל השנים האלו המשיך הרבי שליט"א מלך המשיח לזעוק בכל הזדמנות, שהכניעה וההתרפסות המתמשכת של הממשלה והצבא מגבירים אצל האויב את הרצון והיכולת לרצוח ולטבוח ביהודי ארץ ישראל. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר, כי כאשר מדברים עם גוי צריך לעמוד בתוקף המתאים, בגאון וגאווה יהודית, ורק אז הגוי מכבד.

הרבי שליט"א מלך המשיח מביא לכך מקור מההלכה שנפסקה בשולחן ערוך, בסימן שכט, שכאשר גויים צריך על עיירה של יהודים, גם אם הם באים רק על "עסקי קש ותבן" - לא צריך לצאת לדבר איתם יפה, או לחילופין, לשבת ולהגיד תהילים שהם יעזבו מרצונם, אלא צריך לצאת אליהם חמושים בכלי מלחמה, אפילו תוך כדי חילול שבת.

אך היושבים בממשלה כאילו לא למדו דבר, והמשיכו להתעלם מדבריו הברורים של נשיא הדור ומנהיגו.

שנים ספורות לאחר אותה אינתיפאדה חתמו פוליטיקאים פזיזים על הסכם אוסלו המחפיר, המאפשר לאותם מחבלים להקים בארץ ישראל - קילומטרים בודדים מיישובים יהודיים - צבא של ממש במסווה של "משטרה פלשתינית", תוך הקמת מדינה דה-פקטו ומסירת שטחי ארץ ישראל. וכמה לא מפתיע, זה התפוצץ להם – ולנו – בפרצוף.

מאות פיגועים, אלפי הרוגים ופצועים, והם עדיין לא למדו דבר.

התקפלות מביאה טרור

גם סבב הטרור הנוכחי התחיל כך.

בעקבות גאולת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, החלו המחבלים להשתולל ברחובות בירת ארץ ישראל, להשליך אבנים ובקבוקי תבערה בנסיון לרצוח את היהודים המתגוררים בבתים אלו.

בצעד מעורר תדהמה החליטה הממשלה להיכנע לטרור הערבי. זה החל בהסרת מחסומי המשטרה ברחבת שער שכם, במחשבה מעוותת שבכך הם ירצו את הפורעים. המשיך במניעת עליית יהודים להר הבית – אשר על אף שעליה זו אסורה על פי ההלכה, הרי עצם הגבלת יהודים מלצעוד בכל מקום ברחבי ארץ ישראל מעודדת ומלבה את הטרור.

וגם היום, כמו אז, בצעד לא מפתיע ההתרפסות לא השתלמה. במקום להנמיך את להבות הטרור, קיבלנו טרור ברחובות לוד, יפו ורמלה. אבנים על רכבים נוסעים היא כבר לא תופעה המוגבלת לשטחי יהודה ושומרון בלבד, אלא גם בגליל ובנגב. בתי כנסת ומוסדות יהודיים עולים באש, כאשר הכל מצולם ומתועד על ידי אותם מחבלים ומעלה לרשת בפנים גלויות.

וכי למה שהם יחששו? המשטרה לא מתכוונת להתקרב לשכונות שלהם, וגם אם הם ייתפסו – מחכה להם בית מלון חמישה כוכבים על חשבון המדינה.

אבסורד נוסף על כל האמור. בימים אלו שוקדים הפוליטיקאים (מכל הצדדים) על הקמת ממשלה עם נציגי הציבור הפלסטני. לא פלא שהטרוריסטים מרגשים "בבית" בבתי שכניהם היהודים ברחבי ארץ-הקודש. ואכן גם על זה התריע הנביא - הרבי שליט"א מלך המשיח: עצם הדיבורים על הקמת ממשלה ביחד עם תומכי הטרור, מהווה סכנת חיים לעם היהודי היושב בציון. היום כולם רואים. יותר מתמיד. 

הפתרון היחיד: משיח

כאשר רואים את הרפיסות וחוסר היכולת של הפוליטיקאים בארץ ישראל, מתגברת אצל כולם תחושה אחת: הפתרון היחיד לכל בעיות הביטחון בארץ ישראל היא הגאולה האמיתית והשלימה.

על פי נבואתו הברורה של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, אנו עומדים כבר כעת בתחילתם של ימות המשיח. לאחר שבני ישראל סיימו כבר את כל עבודתם במהלך הגלות, הגיע כבר הזמן שהקב"ה יאמר לצרותינו די, ויגאל אותנו מהגלות הארורה לגאולה האמיתית והשלימה.

כיום, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, נשאר לנו דבר אחד ויחיד על מנת לסיים את הגלות: לפתוח את העיניים ולראות שהעולם כולו מוכן לגאולה, גם כאשר זה לא נראה כך.

למרות המאורעות הנוראיים שאנו רואים ברחובות, צריך לדעת שאפילו בקרב הציבור הערבי מוכנים לקבלת מלכותו של מלך המשיח. ההתחזקות בשמירת שבע מצוות בני נח נמצאת בתנופה אדירה בקרב כל שדרות אוכלוסיית אומות העולם, כחלק מההכנה להתגלות המלך המשיח.

לנו נשאר דבר פשוט, לקבל על עצמנו את מלכותו של הרבי שליט"א מליובאוויטש כמלך המשיח, בהכרזה שמקובלת עוד מימי מלכי בית דוד כהכתרת המלך:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

מדינה פלסטינית באישור המינהל האזרחי

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...