• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניהו מנע הקמת ועדה נגד שופטי בג"צ

הצעת חוק להקמת וועדה לחקירת שופטים שהונחה על שולחן הכנסת, שהיתה מגבילה, ולו במקצת, את שלטון הבג"צ, נפלה בגלל... נתניהו!! התגובות ב"ימין" - תדהמה וזעם
נתניהו מנע הקמת ועדה נגד שופטי בג"צ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נתניהו מנע הקמת ועדה נגד שופטי בג"צ.

הצעת חוק להקמת וועדה לחקירת שופטים שהונחה על שולחן הכנסת, שהיתה מגבילה, ולו במקצת, את שלטון הבג"צ, נפלה בגלל... נתניהו!! התגובות ב"ימין" - תדהמה וזעם.

לאחרונה, מפרסם העיתונאי קלמן ליבסקינד, "רשימת ניגודי ענינים", דהיינו, מקרים בהם השופט אליו מגיע הדיון חייב לפסול את עצמו מלדון בתיק, היות שבתיק זה נדון גם היבט מסוים שקשור לחייו הפרטיים של השופט, מצד קשריו האישיים, משפחתו, עסקיו הפרטיים וכו', ולכן דעתו נוטה מראש לאותו צד שקרוב ללבו, ואינו יכול להוציא משפט צדק.

העיתונאי קלמן ליבסקינד הוכיח לאחרונה במספר כתבות תחקיר, שבמקרים רבים, שופטי בג"צ ומחוזי דנו - בחוסר יושר מוחלט - בתיקים שאסור היה להם לדון בהם, והפסק דין ניתן בכיוון הקרוב ללבו של השופט, והמדובר בעיקר על פסקי דין בעלי משמעות ציבורית - כלכלית רחבה, של שליטה בסכומי עתק.

כבר לפני כעשרים שנה, שופטי בג"ץ שלא נבחרו בבחירות ציבוריות, הפכו עצמם לשליט יחיד בכל מערכות המדינה, כולל הכנסת. בעבר היו נסיונות לצמצם את כוחו של בג"צ ע"י מינוי שר משפטים כמו דניאל פרידמן, ומבקרת הפרקליטות השופטת הילה גרסטל, או שרת המשפטים שקד. כל זה לא שינה את המצב בכהוא זה.

שר המשפטים לשעבר, דניאל פרידמן, אמר לא מזמן, שנתניהו חיזק בשנות שלטונו את בג"צ. השופטת הילה גרסטל התפטרה במחאה קולנית מתפקידה כמבקרת הפרקליטות, מאחר שלא הורשתה לפעול לגילוי פשעים לכאורה של שי ניצן, כגון הסתרת ראיות והדחת עדים בתיק רומן זדורוב, בגלל שלא קיבלה גיבוי מממשלה וה... יועץ המשפטי. במשך מילוי תפקידה, פעל שי ניצן כנגדה באופן אישי במישור הציבורי, משפטי,  ועיתונאי על מנת להכפיש אותה בהאשמות שווא, שהתבררו כשקר לאחר שהיא כבר התפטרה מהתפקיד. בזמן החקירות שלה, "צופפו שורות" כנגדה, ויתכן שאף השמידו ראיות לגבי החקירות שהיא החלה לערוך.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר ש"אמת מארץ תצמח", מארץ ישראל שלא נותנת מקום לשקר להתקיים.

כעת, לאחר שהונחה על שולחן הכנסת הצעה לכרסם, ולו במעט, בכוחם של השופטים, בעניין כל כך חשוב ומהותי כמו ניגודי ענינים, ההצבעה נפלה על כמה קולות של ח"כ הליכוד, שברחו ברגע האחרון מהכנסת כדי לא להצביע בעד. 

מי הצביע נגד הקמת הוועדה? - באופן טבעי, השמאל והערבים. 

אבל, מי ברח מהכנסת, ונמנע, ובגללו הוועדה לא הוקמה? 

- בנימין נתניהו. כלומר, נתניהו לקח איתו "הצידה" 12 חברי ליכוד שיברחו מהכנסת ולא יהיו בהצבעה, כדי שהוועדה לא תקום!!

להפתעת הכל, דווקא האיש שנרדף בידי המערכת המשפטית!! והרי, הימין הצביע לנתניהו בגלל הרדיפה אחריו, תוך כדי חשיפות שחיתות השופטים והפרקליטות, הוא זה שברח ממושב הכנסת, ובגללו נפל החוק!!

בג"צ יקבע את מעמד ההתנחלויות

"המערכת המשפטית"  של מדינת ישראל, (הבג"צ, הפרקליטות, ופצ"ר) היא הגורם המסוכן ביותר מבחינת שלימות הארץ וביטחון היהודים. בג"צ אישרו את גירוש גוש קטיף, עמונה, עופרה, ובאופן אוטומטי מאשרים הריסת כל המאחזים. שופטי המחוזי ובג"צ נותנים הגנה וסיוע לפולשים מדרום ת"א שמובאים למשפט על פשעים חמורים. שופטי בג"צ והפרקליטות ופצ"ר, הם אלה שכובלים את ידי חיילי צה"ל שבורחים ממטר אבנים, שופטי בג"צ מגינים על הפזורה הבדואית שכבר כבשה את כל הנגב. שי ניצן השאיר במעצר למשך שבועות קטינים שמחו נגד החזרת גוש קטיף. השופטים אישרו חקירות בעינויים של יהודים. ועוד. רק לאחרונה ביטלו שופטי בג"צ חוק שהכריח עובד זר להפריש משכרו סכום שיאפשר לו לעזוב את הארץ, ושופטי בג"צ ביטלו את החוק כדי להשאיר אותם בארץ. שופטי בג''ץ ביטלו לאחרונה גם את חוק ההסדרה, ובן רגע הפכו כ2000 בתים יהודים ביו''ש לכביכול בלתי חוקיים, ובסכנת גירוש. וכו' וכו', 

זמן קצר לפני הצגת תוכנית המאה, הכריז שר החוץ של ארה"ב פומפיאו על הכרה אמריקאית בהתנחלויות הישראליות ביו"ש, ואמר שבית המשפט בישראל יקבע את חוקיות ההתנחלויות. 

מבחינת ארץ ישראל, וביטחון עם ישראל, והרמת ראש המחבלים וכו', ההכרזה זו של פומפיאו היא זריית מלח על הפצעים, כאשר שופטי בג"צ, הם אלה שקובעים איזה התנחלויות "חוקיות", ומחלישים את עמדת ישראל כלפי האומות עשרות שנים. להבדיל, לערבים, מבחינת בג"ץ והממשלה, הכל מותר, בכל מקום. אין חוק, ואין משפט.

בהמשך, הוצגה תוכנית המאה, כביכול "להחלת ריבונות" ע"י נתניהו וטרמפ בקול תרועה גדולה, לצהלת המתיישבים, שמיד שקראו אותה, כבשו פניהם בקרקע, והחלו להילחם בה,  כי זו התוכנית שכתוב בה, שהיא השלמת הסכמי אוסלו להקמת מדינה פלסטינית, שחור על גבי לבן, ואת זה הציג נתניהו, כ"הישג" רח"ל. 

- לאחרי כל זה, החליט נתניהו, לא להביא את הליכוד להצבעה, כדי שהוועדה לחקירת השופטים לא תקום!!

- אפילו זה!!

 

 

פעילות המחאה נגד תוכנית המאה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...