• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שליח בדרום תל-אביב: "נהיה פה ממש מפחיד"

המצב ממש הולך ונעשה מפחיד יותר ויותר. איך שזה נראה כיום הם רק הולכים ומתרבים. זה ממש בלתי יאומן. אתה פשוט לא מבין מה קורה בשכונה. כבר מפחיד להסתובב ברחובות. תחושה של פחד משתלטת על התושבים. אני אישית כבר מתחיל
שליח בדרום תל-אביב: "נהיה פה ממש מפחיד"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המצב ממש הולך ונעשה מפחיד יותר ויותר. איך שזה נראה כיום הם רק הולכים ומתרבים. זה ממש בלתי יאומן. אתה פשוט לא מבין מה קורה בשכונה. כבר מפחיד להסתובב ברחובות. תחושה של פחד משתלטת על התושבים. אני אישית כבר מתחיל לחשוב בצורה רצינית כיצד אני יכול לגדל ילדים במקום כזה – עם כל הגויים מכל עבר. זו נהייתה בעיה חמורה מאד.

אני לא רוצה לדבר חלילה דברים לא טובים על שכונת התקווה. זו שכונה נפלאה עם יחסי שכנות מיוחדים בין כל השכנים ואנשים מיוחדים מאד. יש פה אנשים טובי לב שעוזרים מאד ועד שבאו הזרים זו הייתה שכונה נפלאה. אבל מאז שהם הגיעו המצב השתנה לחלוטין. פשוט כבר לא מכירים את השכונה. המצב השתנה לגמרי.

הבעיה היא שהם גם מביאים איתם את כל התרבות שלהם ואת העבודה זרה שלהם. הם מקימים בתי תיפלות או שמקיימים כל מיני טקסים דתיים בדירות שלהם. מביאים ללב תל-אביב את העבודה זרה שלהם. הכל ביחד גורם לאי נעימות גדולה מאד אצל התושבים.

מי משכיר להם דירות?

בהתחלה זה התחיל בתמימות, אנשים ראו שזה עסק משתלם אז התחילו להשכיר להם דירות. היום הם כבר השתלטו על חלק גדול מדירות השכונה. בכל מקום אתה רואה סודאנים, פיליפינים ושאר 'עבודה זרה'. שמעתי אתמול שני אנשים מדברים ביניהם על המצב והיה נשמע שיש בקולם ממש פחד. המצב רק הולך ומחמיר

מה אתם מתכוונים לעשות?

הדבר הראשון שהתחלנו לפעול איתו בשבועות האחרונים, הוא הנושא של שבע מצוות בני נח. לצערי המצב לא פשוט בכלל ורק שלשום היה רצח על-ידי עובד זר, ה' ירחם. וזה לא המקרה היחיד. הם פשוט רוצחים אנשים על לא עוול בכפיהם. ולכן החלטנו להקדיש תשומת לב לנושא של שבע מצוות בני נח, כמו שאמר הרבי בעבר על המחבלים שזה הדבר היחיד שיכול לפעול אצלהם שימעיטו את הרצח.

בנוסף אנו פועלים גם במישורים הפוליטיים מול מועצת העיר. אנו עובדים על כינוס של תושבי השכונה יחד עם חברי מועצת העיר. ניסינו ליצור כינוס כזה בעבר אבל היו מניעות וכעת נראה שהדבר ייצא לפועל וככל הנראה יתקיים גם בבית חב"ד. אנחנו רוצים ליצור תהודה בדעת הקהל. לארגן הפגנות ומחאות כדי לעורר את הציבור.

מלבד זאת אנחנו משתדלים לגבש את השכונה ולחזק את הפעילות הקבועה שלנו. כעת אנו מתקרבים לחנוכה ובעזרת ה' תהיה פעילות מתוגברת מאד של בית חב"ד.

ביבי, ראה, הוזהרת!! אסור לדבר על שטחים!!

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...