• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניהו קרא לפלסטינים למו"מ על הקמת מדינה

מר דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע, אחד התומכים הגדולים של נתניהו במערכות בחירות קודמות, יוצא נגד תוכנית המאה שתקים רח"ל מדינת טרור גדולה פי 10 מעזה, בלב הארץ
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מר דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע, אחד התומכים הגדולים של נתניהו במערכות בחירות קודמות, יוצא נגד תוכנית המאה שתקים רח"ל מדינת טרור גדולה פי 10 מעזה, בלב הארץ.

נתניהו קורא לפלסטינים למו"מ על הקמת מדינת טרור:
בהצהרה מצולמת ששיגר רה"מ נתניהו לארגון "נוצרים מאוחדים למען ישראל" הדגיש: "החלת החוק על איו"ש תקדם את השלום" • עוד קרא נתניהו לפלסטינים לשבת לשולחן המשא ומתן • "מפציר בפלסטינים לא לבזבז הזדמנות נוספת"
ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הלילה (בין ראשון לשני) מסר מצולם לפסגה של הארגון "נוצרים מאוחדים למען ישראל", במסגרתה התייחס למימוש תוכנית השלום של טראמפ ולסיפוח חלקים מיהודה ושומרון. "החלת החוק הישראלי על יהודה ושומרון תקדם את השלום", הדגיש. בהמשך קרא לפלסטינים לשבת לשולחן המשא ומתן.

= = = = =
ממש כמו לפני בחירות 1996. "שלום בטוח". 
כבעבר, נתניהו יחפש דרכים איך להביא את הפלסטינים למו"מ, כאשר תמיד התנאי המוקדם הוא שחרור רוצחים, ושחרור הכספים לרוצחים וכו'

בעבר, בכל מו'מ עם הערבים, יד ישראל היתה על התחתונה. בסיני, בטאבה, וכו'.
הפעם, נוסף לזה, המפות.
אפילו ברק שישב עם ערפאת בוושינגטון, ודיבר איתו עם מפות, והבטיח להחזיר הכל עד הכותל, והיה נס שערפאת לא הסכים, אבל, בתום הפגישה ערפפאת ביקש את המפות, כנקודת מוצא למו'מ הבא. ברק לא השאיר לערפאת את המפות, וגם אולמרט, לא השאיר לפלסטינים מפות. חוץ מנתניהו, אף ראש ממשלה לא נתן מפות נסיגה עוד לפני התחלת המו"מ.

והרי, מה שמצוייר במפות, זה רק התחלת הנסיגה, רח'ל, אם ח'ו יישבו למו'מ. דהיינו, המפות, כלפי העולם, זה ''עד כאן כבר נתתם, הסכמתם לסגת. המו'מ יהיה מכאן והלאה".

היות שצה'ל לא יכול לסגת מהכל תוך רגע אחד, ואלופי צה'ל כיום, כמעט כולם הינם פוליטיקאים, תלמידי קרן ווקסנר, במילא מובן שמבחינתם ההכנות לנסיגה כבר החלו, וזה מתבטא בסגנון הפקודות ובמוטיבציה, או יותר נכון חוסר מוטיבציה להילחם על השטח שכבר ניתן ע'י ראש הממשלה לפלסטינים רח'ל. 

= = = = =

דברי הרבי שליט"א מלך המשיח:

הערבים אומרים במפורש שהם לא באים רק על ״עסקי תבן וקש״!

וכאמור לעיל שזה פסק-דין ברור בשולחן-ערוך - (ולא צריך לשאול אודותיו אצל פוליטיקאים) שב״עיר הסמוכה לספר״, אפילו כשאומרים שבאים ״על עסקי תבן וקש״, ואפילו לפני שהם מגיעים אלא רק ״ממשמשים לבוא״ - ״יוצאים עליהם בכלי זיין״ ו״מחללין עליהם את השבת״.

ובפרט שהם אומרים במפורש (וכך הקלו על הנסיון) שהם (לא באים ״על עסקי תבן וקש״, אלא) לקחת את חברון, שכם וירושלים העתיקה; רוצים לאפשר את הכניסה - לאלה שאומרים שעיקר ענינם הוא לבצע את גזירת המן רחמנא ליצלן, ״מנער ועד זקן, טף ונשים ביום אחד״705! - דווקא להם מעונינים לתת שטחים מארץ אבותינו ״נחלת אבות״, כולל את מערת המכפלה, שם טמונים ארבעת הזוגות: אברהם ושרה, יצחק ורבקה, יעקב ולאה, וגם אדם וחוה.

וכמדובר כמה פעמים: זה כלל לא קשור לשלושת השבועות. ואף כלל לא קשור לדין שצריכים למסור את הנפש על כיבוש ארץ ישראל. אלא מדובר אודות פסק-דין ברור בשולחן-ערוך, ש״עיר הסמוכה לספר״, אפילו כשהיא בחוץ לארץ - הנה, אפילו אם הנכרים רק ״ממשמשים לבוא״, ואפילו שהם באים רק ״על עסקי תבן וקש״ - ״יוצאים עליהם בכלי זיין״, ו״מחללין עליהם את השבת״.

וכמדובר כמה פעמים, שהלואי והיו מיישבים את כל הגבול המזרחי, הצפוני והדרומי, בישובים ישראליים כפשוטם ! - לא כפי המצב הנוכחי. אשר כעת, היות והגבול פתוח (מאחר שהוא מיושב רק בנקודות קטנטנות) - נמצאים בפחד תמידי, שמא ימצא אחד (נורמלי או לא) שיתאמץ לחדור משם לתוך ישראל (מכיון שבאותה מידה שאפשר לבוא מצד הים, אפשר גם לבוא דרך היבשה, היה-לא-תהיה).

ישנם מספיק יהודים בארץ הקודש שרוצים ליישב את הגבולות, אך למרבה הצער נמצאים גם ׳יהודי-הגלות׳ שהיות והם כה נחותים בעיני עצמם כלפי הגויים וכל עסקם הוא שיהיה ״ירך לבב אחיו כלבבו״ - לכן אינם מניחים ליישב את הגבולות. ואף רוצים לשכנע את כולם שדווקא אי-התיישבות על הגבולות היא תוביל לשלום - בה -בשעה שפסק התורה הוא בדיוק להיפך - שהדרך היחידה למנוע מלחמה היא דווקא על-ידי-כך שלוקחים כלי נשק, ועומדים (ומתיישבים) על הגבול בצורה קבועה, שרק אז נוצר מצב של ״תפול עליהם אימתה ופחד״, בדוגמת מה שראינו עכשיו בצפון.

וכשיישבו את כל הגבולות, ובהקדם הכי גדול (לא רק ״יפה שעה אחת קודם ״, אלא ״יפה רגע אחד קודם״) - זוהי הדרך היחידה לחסוך דאגות של פיקוח-נפש, ומניעת מלחמות.

שלש פעמים כבר טעו; טעות שעלתה באלפי קרבנות!
מקור: קראתי ואין עונה

מחדלי הציונות הדתית בירושלים

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...