• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אתמול: מארב מתוכנן לחיילי צה"ל

צפו בסרט ביזיון חדש על מארב מתוכנן של פורעים לחיילי צה"ל, מצולם מכמה מצלמות משוכללות, ערוך ומופץ כדי לבזות את החיילים שלא יורים אש חיה לעבר הפורעים, כאשר צילום, עריכת והפצת הסרט נועדה להגברת הטרור
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תוכנית המאה? -ביזיון לצה"ל

צפו בסרט ביזיון חדש על מארב מתוכנן של פורעים לחיילי צה"ל, מצולם מכמה מצלמות משוכללות, ערוך ומופץ כדי לבזות את החיילים שלא יורים אש חיה לעבר הפורעים, כאשר צילום, עריכת והפצת הסרט נועדה להגברת הטרור

ממשלת ליכוד? שר משטרה ימני? האם יש הבדל בין שמאל לימין?

בשבועות האחרונים החלה הרשות הפלסטינית במסע השתלטות על תל ארומה באופן מאורגן וממומן היטב. בתוך כשבוע נסלל למקום כביש אספלט ארוך כאשר הצבא אינו נוקף אצבע לעצור את העבודות בטענה שמדובר בשטח B.

אחרי הסכמת נתניהו בתוכנית המאה, רח"ל, למסור גם את שטחי B לערבים, הרי מבחינת הערבים, האמריקאים והאירופים, השטח כבר עכשיו אינו שייך לשליטה ישראלית, וצריך לגרש את צה"ל משם.

תגובת צה"ל מן הסתם תהיה הוצאת החיילים מהשטח כדי לא לסכן אותם. הערבים יכבשו עוד נקודה, ויתעודדו עוד יותר להמשיך בדרך הטרור.

5e5e0bf90c233bfe1בתמונה למעלה: הרש"פ משתלטת על המקום ותלו שם הלילה (2.3) דגל ענק

בשבוע שעבר אף נערך במקום טקס הסרת לוט מעל שלט שהציבה הרשות וזו הודיעה כי תקדם בנייה באזור ועבודות פיתוח שונות בתל עצמו.

באירוע השתתפו עשרות "שוטרים פלסטינים" חמושים, וכפי שחשפו ב"קול היהודי", מי שאישר את הגעתם החריגה למקום היו גורמי הביטחון ובהם המת"ק וצה"ל. יש לטפל בגורמי השמאל בצה''ל שפוגעים ברוח הלחימה ובמחויבות לעם ישראל ולארצו.

בסרטון ניתן לכאורה להבחין בחייל תומך בגב חיילת ועוזר לה לברוח מהערכה. מבלי להתייחס לפן ש"לא יראה בך ערות דבר" וכו', ח"ו, ומבלי להתייחס למגבלות החיילות שמכבידות על יכולת החיילים בשטח, רק לחשוב מה היה אילו חיילת היתה נופלת בידי הפורעים. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר אחרי מלחמת יום כיפור, שפורסם בעיתונים ברשימות חילופי השבויים, "שהיו חיילות שנפלו בשבי, "ואחרי זה היה, ה' ירחם, אין כאן המקום לדבר על דברים מבהילים".

ממשלות ה"ימין" הרגילו אותנו רח"ל, לביזיון הקבוע לראות את חיילי צה"ל המצוידים בציוד הכי חדש, והכי ממוגן, בורחים כל עוד נפשם בם מפורעים ערבים שמשליכים אבנים על מנת להרוג, וגם את כדורי הגומי הם יורים לא על הפלסטינים, והעיקר להינצל מחקירת מצ"ח, ופרקליטי הפצ"ר.
להזכיר ולהעיר, שאביחי מנדלבליט בהיותו פצ"ר (2009), הנהיג את שיתוף הפעולה עם בצלם, ועובדה זו כשלעצמה מובילה את הפלסטינים לגרום לחיכוכים יזומים תוך כדי צילום, ולו כדי להעמיד את חיילי צה"ל במצב התגוננות בלתי אפשרי, ואז לצלם, לתפוס, ולשלוח לכלא עוד "אלאור אזריה".

דרך אמונה בחרתי

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...