• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נס גלוי בישוב נצרים בדרום

נס גלוי בישוב נצרים בדרום. פגז מצרי שנפל בלב הישוב בני נצרים - בתוך מועדון שהיה בנסי ובחסדי ה' ריק מאדם - לא התפוצץ. מציאות הצבא המצרי בסיני מנוגדת להסכם ה"שלום" ואין פוצה פה ומצפצף
נס גלוי בישוב נצרים בדרום
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

נס גלוי בישוב נצרים בדרום

נס גלוי בישוב נצרים בדרום. פגז מצרי שנפל בלב הישוב בני נצרים - בתוך מועדון שהיה בנסי ובחסדי ה' ריק מאדם - לא התפוצץ. מציאות הצבא המצרי בסיני מנוגדת להסכם ה"שלום" ואין פוצה פה ומצפצף.

פגז מצרי שנפל בלב הישוב בני נצרים - בתוך מועדון שהיה בנסי ובחסדי ה' ריק מאדם - לא התפוצץ!

הפגז נורה ע"י צבא מצרים, שמבצע לחימה בטרוריסטים אסלאמים. אירוע חמור שכזה כבר אירע בישוב - לפני ראש השנה נפל פגז מצרי בישוב. היה זה אחרי תפילת שבת והפגז התפוצץ בסמוך לבית כנסת! בחסדי ה' היה זה לאחר שהמתפללים כבר התפזרו לבתיהם. לאחר מכן הזמינה ישראל את מפקד החטיבה המצרית לישוב על מנת לראות את הפגיעה.

הנס המדהים שהתפרסם היום הוא כאמור, שהפגז פגע ישירות אבל המקום היה ריק, גרם לנזקים בשל עצם נפילתו, אך לא התפוצץ!

חובה להזכיר בהקשר הזה את העובדה שישראל התירה לצבא המצרי לתגבר את כוחותיו בסמוך לישראל, וזאת בניגוד לנספח הצבאי המוצמד ל"הסכם השלום" שלפיו מותר לצבא המצרי למקם באזור הצמוד לגבול רק שוטרים. ההיתר ניתן "על מנת ללחום בטרור" - אולם הצבא המצרי השתמש בהיתר על מנת לפרוס כוחות רבים, כולל מטוסים ומסוקי קרב וכוחות שריון וארטילריה גדולים ללא כל הצדקה.

הרבי שליט"א דיבר עשרות פעמים בכאב גדול על כך שהפוליטיקאים יכלו מזמן לבטל את הסכם השלום עם מצרים, למרות הפרות בגלל הפרת ההסכם הרבות מצידם. אבל, ממשלת ישראל אפילו לא מאיימת באיזה צורה שהיא על הנוכחות הצבאית המסיבית של מצרים בסיני בניגוד להסכם, והתוצאה ברורה, וח"ו מסוכנת.

וזה לא הפגז המצרי הראשון שנוחת בישוב יהודי. האם במקרה? או שהתותחן המצרי עשה בכוונה כיוון ב"טעות" לישוב יהודי? חוסר התגובה כמו במקרה של זריקות האבנים ובקבוקי התבערה שלא פוגעים - אין שום חקירה ודרישה מי היו המחבלים, והם רואים זאת כהיתר גורף להמשיך ולחבל, גם כאן. כרגיל, הממשלה תמשיך לשתוק, ולו כדי לא לקלקל את הסכם ה"שלום" שמעולם לא היה.

להלן התמונות שצולמו במקום נפילת הפגז.

 

אלו התמונות והנזקים מנפילת הפגז שלא התפוצץ
אלו התמונות והנזקים מנפילת הפגז שלא התפוצץ

תקיפות עוצמתיות של ישראל בסוריה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...