• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מנשאים את היהודים

הפרזידנט טרמפ שוב מפתיע לטובת ארץ ישראל. הפעם - נגד בית הדין הבינלאומי בהאג שאיים בתביעות על חיילים ישראלים, וניסה להתערב גם נגד חיילים אמריקנים. טרמפ החליט שלא עוד, והאירופים התקפלו לגמרי
מנשאים את היהודים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מנשאים את היהודים

הפרזידנט טרמפ שוב מפתיע, והפעם לטובת הלוחמים בצה"ל - נגד בית הדין הבינלאומי בהאג שאיים בתביעות על חיילים ישראלים. טרמפ החליט שלא עוד, והאירופים התקפלו לגמרי

בית הדין בהאג שאמור לחקור פשעי מלחמה, אבל בפועל, לא חקר את פשעי המלחמה של הערבים על האכזריות הנוראה במה שהיה מלפנים סוריה ועיראק, ובזכות ארגוני השמאל הקיצוני שמשמיצים ומכפישים את חיילינו בכל העולם, נהפך בית הדין הזה בעיקר נגד ישראל.

בצה"ל פשוט רועדים רק למשמע השם, בית הדין הבינלאומי בהאג, ועושים כל מיני פעולות להסתיר את זהות הלוחמים, כדי שלא יעצרו וישפטו על אדמת אירופה.

לא עוד.

אז בית הדין החליט שהוא רוצה לחקור "פשעי מלחמה" של חיילי ארה"ב באפגניסטן. ואז... ואז הגיע פרזידנט טראמפ. ראשית הוא הודיע שהוא כלל לא מכיר בבית הדין הזה, ולא רק שלא מכיר, אלא שולל לכל העובדים בבית הדין (תובעים, שופטים, קלדניות ועובדי ניקיון) את הויזות לארה"ב.

טרמפ לא הסתפק בזה, והודיע שמשרד המשפטים של ארה"ב ירדוף באופן אישי את כל התובעים והשופטים בבית הדין הזה. ולכן כאקט ראשוני הוא שלל את ויזת הכניסה של תובעת בית הדין, מוסלמית בשם פאטו בן סודה, ובאותה נשימה הזהיר, שאם ימשיכו בהליכים, הוא יוציא צו מעצר בינלאומי נגד כנופיית השופטים והתובעים כהגדרתו.

טרמפ הוציא משר נשיאותי בנידון

ואכן, חבורת פשע נכנעה לחזק. באזהרת הממשל נכללה ישראל יחד עם ארה"ב, כאשר מנהיג ארה"ב מזהיר את שופטי ותובעי בית הדין הבינלאומי באופן מפורש שאסור להם לתבוע אזרחי ישראל וארה"ב... חוץ מארה"ב וישראל!

תוך מספר ימים התקבלה בביה"ד הבינלאומי החלטה בפה אחד שהם נסוגים מהרעיון לחקור את חיילי ארה"ב...

כלי התקשורת בארץ הקודש, התעלמו, כצפוי, מההצהרה של הבית הלבן, כפי שהתעלמו כמעט לחלוטין מההחלטה החשובה (יום לפני הבחירות), להגדיר את משמרות המהפכה כארגון טרור, מה שעוד יותר יקשה על איראן לבצע את ניסיונות ההשתלטות שלה על סוריה.

 

ST

ואצלנו? קציני הצבא הבכירים, הפרקליטות הצבאית, ובג"צ, עם איזה צד הם משתפים פעולה?!

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

סרטון בומרנג שהרגיז את משרד החוץ האמריקני

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...