• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סרטון בומרנג שהרגיז את משרד החוץ האמריקני

ר' עזרי טובי - מקים אתר "בומרנג" ביוטיוב ופייסבוק, הצליח להרגיז את מחלקת המדינה האמריקאית כאשר פירסם שהם מטים את דיווחי הטרור ביו"ש נגד היהודים, ופירסם את כתובת האימייל של אותו פקיד. מישהו שם התרגז מאד, ופנה לשגרירות ישראל ולמשרד החוץ, ואמר לעזרי טובי להוריד לבינתיים את הסרט מחשש למשבר דיפלומטי
סרטון בומרנג שהרגיז את משרד החוץ האמריקני
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

סרטון בומרנג שהרגיז את משרד החוץ האמריקני הוסר מיוטיוב

ר' עזרי טובי מפרסם מתחילת השנה דו"ח שבועי על הטרור הערבי. הסרטון משבוע שעבר  מדווח על 55 ארועי טרור נגד יהודים בשבוע שעבר בלבד, וסך הכל של מאות ארועי טרור מתחילת 2019. עזרי טובי עורך את הסרטונים באנגלית כדי שיגיעו לכל העולם, ואכן, זה מגיע.

לחץ כאן לעבור לסרטונים בפייסבוק

מטרתו של עזרי טובי היא לעקוף את העיתונות והתקשורת, ולהעלות את ארועי הטרור היום יומיים לכותרות. כל ארוע טרור הוא ניסיון רצח, אבל התקשורת מתעלמת לגמרי מכל נסיונות הרצח היום יומיים, ומתייחסת רק כאשר רח"ל נרצח מישהו.

בין היתר, עזרי טובי מתעמת עם ארגוני השמאל היהודיים בארה"ב כמו ג'יי סטריט, שמדווחים על הטרור הערבי בשוויון נפש ועיוות מוסרי, וזה, כדי שהידיעות יגיעו ליהדות ארה"ב באופן אמיתי. בראיון בערוץ 20 לפני שבוע, עזרי טובי סיפר לכתבים איך הוא משיג את המידע על אירועי הטרור, (דרך רכזי הביטחון בישובים), וגם, שיש עוד הרבה אירועים כאלה שאינו מדווח עליהם, מתוך מידע שצה"ל מעלים מהציבור.

טובי עזרי סיפר, שכל אירועים הטרור נגד חיילי צה"ל שלא מעורבים בהם אזרחים, לא מגיעים לתקשורת ולא מדווחים, כי צה"ל משתיק את ניסיונות הרצח היום יומיים מול חיילי צה"ל כדי לשדר "עסקים כרגיל".

 

פולארד הישראלי

וכאן המקום להזכיר את החייל אלעד סלע, "פולארד הישראלי" שעבד בשירותו הצבאי במשרד שריכז נתונים האלה, עשה את חובתו והעביר דיווחים אלה לתקשורת. צה"ל חיפש את המדליף, וכשנמצא, נכלא ונשפט על עוון "ריגול חמור", ושהה בבידוד בתנאים קשים בכלא הצבאי משך שנים רבות, רק בגלל שהעביר ממשרדו בצה"ל ידיעות יומיות על ארועי טרור נגד חיילי צה"ל לאלחנן גרונר מאתר הקול היהודי.

אבל זה היה לפני שנים רבות, המצב היום הרבה יותר גרוע, הרבה יותר ארועי טרור מידי יום. (נתניהו, אמרנו)?!

 

מדינת הטרור כבר הוקמה

למעשה, לערבים יש כבר מדינה מזמן. לא רק בעזה, גם ביו"ש. מאז התשתלטות החמאס על עזה, ובפרט מאז ההתנתקות, יש לחמאס מדינה, וכולם מודים בזה, חוץ ממשלת ישראל שממשיכה לספק למדינת אויב חשמל, דלק, כסף ותרופות, לקנות מהם ירקות ודגים מסריחים, ולאפשר את התעצמות האוייב מול העיניים. (ממשלת "ימין", נתניהו - חרדים, כבר אמרנו)?!

אבל גם ביו"ש יש מזמן מדינה. מה הם מבקשים להשיג בטרור? בסך הכל, תוציאו את הצבא, ונו לנו לירות עליכם טילים בשקט תעשייתי, כמו מעזה.

ממשלת ה"ימין - דתיים" מעדיפה לסגור את העיניים ולא לכנות את המציאות בשמה, כדי שלא תצטרך להתעמת חזיתית איתם, ועם המציאות. מעדיפים להשתיק הכל, ולשדר "עסקים רגיל", "ביטחון שוטף", עסקי הייטק פורחים, כבישים רחבים ומהירים, רכבות לכל מקום, בשעה ששלושה שרים בממשלת נתניהו, הכריזו בתחילת פרשת דומא שצריך "להחיל עונש מות על מחבלים יהודים", ועד היום אף אחד מהם לא התנצל!!

 

 השתקה של כל המערכות

אבל, לא רק התקשורת משתיקה את הארועים, ולא רק צה"ל, ולא רק ג'יי סטריט. מסתבר, שב"מחלקת המדינה" האמריקאית, (משרד החוץ של ארה"ב) גם שם.

בסרטון של השבוע האחרון, (שהורד, ראה להלן), חשף עזרי טובי נתון ידוע לכל, שמחלקת המדינה של ארה"ב מדווחת על הארועים באופן הפוך ממש, ושקרי. כידוע, בארה"ב כל הפקידים בכל משרדי המדינה חשופים לציבור באימייל שלהם. עזרי טובי טרח, ובירר את האימייל הכי קרוב למי שאחראי על העיוות הזה, או מי שאחראי עליו, ותוך כמה שעות מפירסום הסרטון, אותו אימייל של אותו פקיד התמלא במחאות על השקרים.

בתגובה, היו טלפונים בין מחלקת המדינה האמריקאית לשגרירות ארה"ב ומשם למשרד החוץ, ולראש הממשלה, והם פנו לעזרי טובי, להוריד את הסרטון, והוא בינתיים הוריד, כפי שכותב כאן.

= = = = = = =

 מכתבו של עזרי טובי שהופץ ברשת:

שלום לחברים של בומרנג.

אתמול בערב פרסמתי את הסרטון השבועי של הטרור המושתק שכלל חשיפה ראשונית על דו"ח השנתי של מחלקת המדינה האמריקנית [משרד החוץ] שהיה מוטה באופן גס כנגד ישראל בכל הקשור לניסיונות הפגיעה והתקיפה של ערבים כנגד יהודים.

רק כדי לסבר את האוזן - הדו"ח העוסק בזכויות האדם ביו"ש ציין שמספר התקיפות שערבים תקפו יהודים הוא 181 במהלך שנת 2018 ומספר התקיפות ההפוך - יהודים שתקפו ערבים - הוא 280 כל זה כשיש בידנו הוכחות שבפני מחלקת המדינה היו נתונים שונים בתכלית שהוגשו ע"י ארגונים ישראליים.

בסרטון הופיע שמו של קצין במחלקת המדינה והמייל שלו ובתוך שעה קלה השגרירות האמריקנית בארץ ומחלקת המדינה באמריקה היתה על הרגלים. הם קיבלו מאות מיליים נזעמים מאזרחים ושלחו שליחים כדי שאסיר את הסרטון בטענה שהדבר יכול להוביל למשבר דיפלומטי [עד כדי כך].

הסרתי. לבנתיים.
שוקל את צעדי הבאים אך השבוע לא נזכה לסרטון השבועי.

*ביחד אנחנו חזקים יותר*
.
שבת שלום.
עזרי

* נא לא לשאול אותי שאלות נוספות בעניין.

הממשלה מסרה עוד חלקים בארץ ישראל!

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...