• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריא ותקיף מזליה - המנהרות קורסות על ראשי המחבלים

הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שבחודש אדר, ובפרט בשנה זו - שנה מעוברת ושנת "הקהל", גובר מזלם של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם. עם פתיחת חודש אדר ראשון, ניכרת התגברות מזלם של ישראל. לחץ עצום בשורות ארגון הטרור חמאס: המנהרות קורסות אחת אחר השנייה ומחבלים נהרגים כתוצאה מהקריסות.
בריא ותקיף מזליה - המנהרות קורסות על ראשי המחבלים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חודש בו מתחזק ומתגבר מזלן של ישראל

העבודה של חודש אדר, ש"בריא ותקיף מזליה" (= שבחודש זה מזלן של ישראל מתחזק), היא להביא בפועל ובגלוי את הגאולה האמיתית והשלמה על ידי משיח צדקנו, שנקרא "אדיר", שאז יתגלה בכל העולם כולו מזלם של ישראל.

כמו-כן, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח שבחודש אדר, ובפרט בשנה זו - שנה מעוברת ושנת "הקהל", גובר מזלם של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם. התגברות מזלם של ישראל בחודש אדר (בגלל לידת משה בז' אדר א') נכרת גם בכך שחודש אדר הוא חודש העיבור (חודש כפול ב' חדשים, ששים יום).

והשבות לו גמולו בראשו

אכן, כבר עם פתיחת חודש אדר ראשון, ניכרת התגברות מזלם של ישראל. מנהרות הטרור הידועות לשמצה של החמאס קורסות אחת אחרי השניה. תופעה זו יצרה לחץ עצום בשורות הארגון: מחבלים נהרגים ונפגעים. על פי הערכות, מחשש שחמאס יאבד עוד מחבלים במנהרות שנחפרות או משוקמות בימים אלה, החלו קבוצות קטנות יותר של מחבלים להכנס למנהרות וזאת מחשש לקריסות נוספות ומתוך ניסיון לצמצם את כמות הנפגעים!

לאחר שהשבוע נהרג מחבל נוסף כבן 24 באזור רפיח, בגבול עזה-מצרים - מה שהעלה את כמות המחבלים ההרוגים בקריסת מנהרות בתוך כמה ימים ל-10 ואת מספר הנפגעים לכ-20, מבינים בארגון הטרוריסטי כי הם בבעייה קשה. חפירת מנהרה, שמטרתה לפגוע בחפים מפשע ולהברחת נשק ורקטות, עולה כסף רב ומתמשכת על פני חודשים ארוכים עד שנה ויותר. 

חמאס מבין שיד מכוונת עומדת מאחורי הפגיעה במנהרות. בארגון הטרור לא מדברים בקול בנושא ומנסים לשדר עסקים כרגיל, אך העובדה שחמאס מנסה בכל כוחו להסתיר את ה"תאונות" במה שנחשב לגולת הכותרת שלו, מעידה יותר מהכל על הבעייה הגדולה של הארגון. חמאס משוכנע שישראל ומצרים עשו יד אחת למוטט את כל המנהרות שיימצאו. 


גורם צבאי שהתראיין לחדשות 0404 אמר: "אין ספק שחמאס בבעיה והוא מרגיש אותה בשטח. בשבועיים האחרונים שמענו וקראנו דיווחים על כמה מנהרות שקורסות וזו מכה אדירה עבורם".

(קרדיט צילום: תקשורת ערבית)

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...