• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

דיווח באיראן: אושרה רשמית מותו של מחזיק השלטון

מספר שתיים בהנהגת איראן, כך מוגדר ראיסי שאמש התרסק עם מסוקו, בפעולה שאינה מיוחסת לישראל. ברחבי איראן ניצפו אזרחים צוהלים על מותו של שונא ישראל מובהק, שהפעיל את ארגוני הטרור בגבולות ישראל
דיווח באיראן: אושרה רשמית מותו של מחזיק השלטון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דיווחים באיראן: מסוקו של ראיסי המחזיק בתפקיד ראש הרשות המבצעת נחת נחיתת חרום ואולי אף התרסק. איראן רועשת וגועשת. עם אור הבוקר, לאחר לילה של חיפושים אותר המסוק ובכך אפסו הסיכויים כי מישהו יצא משם בחיים.

אמש, כלי התקשורת ביקשו מהאיראנים להתפלל, לאחר שמסוקו נחת נחיתת חרום באזור הררי בשל מזג אוויר קשה מאוד. 

2 מסוקים נוספו שליוו אותו - נחתו בשלום, אולם מסוקו נחת בוודאות נחיתת חרום, והתרסק.

יש כבר דיווחים רשמיים על מותו, והלוואי שנתבשר שהם אמיתיים!

ראיסי, הינו השני בהיררכיה האיראנית, לאחר "המנהיג העליון". ראיסי הוא גם ראש הרשות המבצעת, ויש לו משקל גדול מאוד בהנהגת המדינה. הוא גם היה נחשב למועמד מוביל בירושת המנהיג העליון.

ביחד איתו היו על המסוק גם שר החוץ האיראני - שונא ישראל גדול מאוד בפני עצמו, ועוד כמה בכירים מאוד.

חסדי ונסי ה' הגלויים - שמפיל ומכה את האויב הגדול ביותר שלנו!

איראן שלחה צוותי חיפוש רבים לשטח, אולם בשל מזג האוויר הקשה מאוד, אין שום אפשרות להגיע למקום ההתרסקות המשוער.

למעשה, כבר אתמול יצאו דיווחים לא רשמיים על מותם של כמה מהמלווים של הנשיא, וההערכה במדינות המערב היתה שגם הנשיא עצמו מת - "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

האם ישראל הייתה מעורבת בכך? ספק גדול מאוד, ככל הנראה לא. חיסול של מנהיג מדינה כמוהו כהכרזת מלחמה כוללת, וישראל לא מעונינת בכך.

זוהי יד ה' - שמכה בשונאי ישראל! "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

בדקות האחרונות - כינוס חרום של ההנהגה האיראנית, ביחד עם הקמת "מטה חרום" לטיפול באירוע, וביחד עם הכרזה על מצב חרום. 

גורם איראני בכיר לרויטרס: "חייהם של נשיא איראן ושר החוץ האיראני בסכנה בעקבות התרסקות המסוק".

הנשיא ביידן קיבל תדרוך דחוף. איראן תחת טלטלה עצומה - נסים גלויים עבור עם ישראל! במערב ובישראל מעריכים שוהא נהרג, אולם אין מידע מוצק. ובכל אופן, באיראן חוששים ממהפכה - כוחות של בטחון פנים נפרסים סביב שורה של אתרי ממשל.

מוות לא צפוי של נשיא מדינה הינו זעזוע לכל המערכת השלטונית.

ויכול להביא גם לידי התפרצות המונית - של מחאה נגד המשטר, שמחה על מותו של הנשיא (זה כבר קורה בכל רחבי איראן) - ולכן המשטר הרודני באיראן, שמפחד מכך מאוד, כבר פורס את אנשיו במקומות רבים.

בישראל אומרים באופן הכי ברור: אין לנו קשר להתרסקות. ואנחנו אומרים:  בטח שיש לנו קשר! התפילות שלנו, וההודאה שלנו על נסי ה', והבטחון שלנו בה' יתברך - מביאים איתם עוד ועוד נסים וישועות, לכלל ולפרט, ומפילים את שונאי ישראל!

אז ברור שיש לנו קשר... 

ברוך ה' כולנו שמחים - ובצדק רב. "באבוד רשעים רנה". איראן היא האויב מספר אחד שלנו - והיא זו שמאמנת, מממנת, ומציידת בנשק - גם את חיזבאללה וגם את החמאס - שני הארגונים הנאצים מולם אנו ניצבים.

אנו שמחים וששים, ומודים לה' יתברך על התרסקות המסוק, ומקווים לבשורות טובות על מותם של שונאי ישראל הגדולים - נשיא איראן, ושר החוץ שלו, ואיתם עוד שורת בכירים.

נכון לכתיבת שורות אלו יש דיווחים סותרים על הגעת צוותי החילוץ למסוק, ולכן המצב עדיין לא ברור. אך כעת ברור כמעט לחלוטין כי ראיסי מת ברוך השם.

טראמפ: פתרון שתי מדינות לא יכול לעבוד

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...