• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

טראמפ: פתרון שתי מדינות לא יכול לעבוד

באורח נדיר מודה דולנד טרמפ שטעה בעבר כאשר נאמר לו כי אין סיכוי ל"שלום" עם הערבים, מאחר והם מחנכים לשנאת ישראל. הוא מצהיר חד משמעית כי אינו מאמין יותר ברעיון "שתי המדינות" (היל"ת)
טראמפ: פתרון שתי מדינות לא יכול לעבוד
דונלד טראמפ (צילום: Gage Skidmore)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

דונלד טראמפ הנשיא לשעבר של ארצות הברית התראיין הבוקר לטיים מגזין בראיון מתנער טראמפ מתמיכתו בפתרון ההזוי של 'שתי מדינות לשתי עמים' (היל"ת) בכך הופך טראמפ למועמד הראשון בעשורים האחרונים שמתנער מהתמיכה במדינה פלסטינית.

״בעבר חשבתי שזה יכול לעבוד והרבה אנשים תמכו בו אך פחות ופחות אנשים תומכים בו וזה הפך קשה יותר. כאשר שואלים אותם מה הם רוצים הם אומרים ׳שתי מדינות׳ אבל כשישראל מסכימה הם אומרים ׳אנחנו רוצים הכל׳״, אומר טראמפ.

באופן נדיר, טראמפ מודה שטעה: הוא מספר ששלדון אדלסון נהג לומר לו שרמת השנאה בחינוך הפלסטיני אינה מאפשרת חיים ב"שלום". ״התווכחתי איתו אבל לא נראה שהוא טעה״.

טראמפ אף רומז כי יצטרף למתקפה על איראן אם זו תילחם בישראל, אף שהתגאה כי היה הנשיא הראשון שלא יצא לאף מלחמה בתקופת כהונתו. ״כן, אגן על ישראל״.

בראיון מחמיא טראמפ לגנץ ואומר שהוא אדם טוב אבל אינו מוכן להשיב אם הוא מעדיף אותו על נתניהו, שאותו ביקר בחריפות. הוא אמר עם זאת שבישראל ״יש הרבה אנשים טובים שיכולים לעשות את העבודה״, בראיון רומז טראמפ רומז שלנתניהו יש תחליף.

בריאיון נרחב שהעניק לשבועון האמריקני "TIME" בביתו בפלורידה, מתח טראמפ ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו, שהיה בעל ברית קרוב שלו בזמן כהונתו כנשיא. הוא האשים את נתניהו בכך שלא הצליח למנוע את מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. "זה קרה במשמרת שלו", אמר טראמפ וטען שיש "אנשים טובים מאוד" בישראל שיכולים להחליף את נתניהו בתפקידו.

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...