• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בפעם השלישית - הדלקת נרות חנוכה מרכזית בנמיביה

המהפכה היהודית בנמיביה משפיעה גם על הגויים. אירוע חנוכה מיוחד נערך, זו השנה השלישית בפארק הציבורי בנמיביה, לרגל המצב, משטרת וינדהוק אבטחה את האירוע. אל האירוע הוזמנו יהודים וגויים כאחד, לחגוג את הצלת העם היהודי, ולפרסם את נס החנוכה. בתפילה מיוחדת שנראה את הגאולה האמיתית והשלימה • תיעוד
בפעם השלישית - הדלקת נרות חנוכה מרכזית בנמיביה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המהפכה היהודית בנמיביה משפיעה גם על הגויים.

אירוע חנוכה מיוחד נערך, זו השנה השלישית בפארק הציבורי בנמיביה, באישור רשמי מהעיריה. לרגל המצב, משטרת וינדהוק אבטחה את האירוע.

אל האירוע הוזמנו יהודים וגויים כאחד, לחגוג את הצלת העם היהודי, ולפרסם את נס החנוכה. בתפילה מיוחדת שאור התורה והמצוות ינצח גם הפעם את החושך, ונראה את הגאולה האמיתית והשלימה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם אישי ציבור נבחרים, וחברי הקהילה היהודית בוינדהוק, ובהם גם קונסול הונגריה ושגרירויות נוספות שהביעו תמיכה.

שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לנמיביה, הרב יוסף רחימי, פתח את ההדלקה בדברי חיזוק, על הכוח של כל אחד לנצח את החושך על ידי מעשה טוב אחד קטן. ואמירת פרק תהילים לזכות עם ישראל וחיילי צה"ל.

אחד הבחורים שהגיעו לסייע בשליחות בחג החנוכה, הת' מיכאל רוזנבאום סיפר בטוב טעם את סיפור החנוכה, בשילוב סיפורי ניסים במשך השנים בקשר לחג החנוכה.

כיבד בנוכחותו ראש הקהילה היהודית ר' צבי גורליק שבירך את הקהל והדליק את המנורה.

אנו תפילה ששנה הבאה נחגוג יחד בבית המקדש, עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

לגלריית התמונות:

צפו: כך ציינו את החנוכה בחלל

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...