• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פיליפינים: אירוע תפילה ואחדות בעקבות המצב בארץ הקודש

מאות יהודים נטלו חלק באירוע תפילה ואחדות שאורגן בבית חב"ד במנילה בירת הפיליפינים. את המעמד הובילו השלוחים מרחבי המדינה ואישי ציבור נכבדים נטלו בו חלק
פיליפינים: אירוע תפילה ואחדות בעקבות המצב בארץ הקודש
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בעקבות המצב בארץ הקודש, התקיים אירוע מרגש למאות חברי הקהילה היהודית והישראלית. את האירוע קיים מנהל בית חב"ד מנילה ורבה של הפיליפינים, הרב יוסי לוי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח. ויחד איתו, ששת בתי חב"ד ברחבי הפיליפינים.

אל האירוע המרגש "Chabad Philippines Stand With Israel" הגיעו משתתפים מכל רחבי הפיליפינים. היה זה ערב תפילה ותמיכה בעם ישראל ובארץ ישראל וזעקה לגאולה האמיתית והשלמה.

האירוע נפתח בדברי תורה, תפילה וצדקה, וכן, מראות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח. לארוע מסוג זה, משמעות רבה בתחום ההסברה בפיליפינים, אודות המצב בארץ ובעזה.

יצויין כי רבים נטלו על עצמם התחזקות בשמירת תורה ומצוות והוספה במעטפת הרוחנית של עם ישראל. נשים ובנות החליטו להדליק נרות שבת וגברים החליטו להניח תפילין בכל יום חול. באהדה רבה קיבלו המשתתפים את מסר הנחמה והגאולה שהעבירו השלוחים כפי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח.

בהתכנסות דובר אודות עניינים חשובים ואקטואליים לזמן זה ובכלל. הראשון שפתח היה הרב יוסי לוי. בדבריו הסביר, כי למען עם ישראל בארץ ישראל, חשובה האחדות של העם היהודי גם ברחבי העולם. הגאווה היהודית, ובעיקר ההבנה, כי לכל יהודי היכולת לקחת חלק במלחמה הרוחנית והגשמית.

את האירוע אף כיבד בהשתתפותו מר אייל בן ארי. נשיא לשעבר של לשכת המסחר ישראל- פיליפינים. כיום, הנשיא המכהן, של FCCP FOREIGNER CHAMBER OF CONSUL PHILIPPINES.

בנאומו הוא הדגיש את הצורך בהתגייסות של כל אחד ואחד למען מערך ההסברה הבינלאומי. וכן על החשיבות, בתמיכה בפעולות חב"ד.

שר החקלאות הפיליפיני מר Deogracias Victor B. Savellano כיבד את המעמד בהשתתפותו, ונשיא הפיליפינים, שיגר אף הוא, את ברכתו לאירוע זה.

אתרי חדשות ברחבי הפיליפינים, סיקרו את האירוע, אשר בעקבותיו נולדו פעולות המשך מבורכות, של אחדות בקהילה היהודית. בנוסף, הוחלט לפתוח מערך שנתי קבוע, תחת הכותרת "Chabad Philippines Stand With Israel".

בברכה לניצחון במלחמה, ולגאולה האמיתית והשלימה עם משיח צדקנו, הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש!

הרב משה נוטיק, בית חב״ד אל נידו
הרב משה נוטיק, בית חב״ד אל נידו
מר אייל בן ארי
מר אייל בן ארי
הרב מנחם מענדל שפינדלר, בית חב״ד שירגאו
הרב מנחם מענדל שפינדלר, בית חב״ד שירגאו
הרב יוסי לוי, בית חב״ד מנילה
הרב יוסי לוי, בית חב״ד מנילה
שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בפיליפינים
שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בפיליפינים

ארצות הברית שולחת נושאת מטוסים נוספת

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...