• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מבט עולמי: חמש זירות, מסקנה אחת

ארה"ב מזרימה כוחות למזרח התיכון, מתיחות שיא בין הפיליפינים לבין סין, סין ורוסיה שלחו כח ימי משותף גדול, ניז'ר באפריקה עברה הפיכה צבאית, פולין ממשיכה לתגבר את כוחותיה בגבול עם בלארוס - "אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו - צפה לרגלו של משיח"
מבט עולמי: חמש זירות, מסקנה אחת
ההכרזה על ההפיכה בניז'ר בשידור חי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המתיחות בין המעצמות לשיא חדש, בכמה זירות.

1. ארה"ב הזרימה למזרח התיכון 3,000 חיילים על 2 ספינות של הצי האמריקני. החיילים מיועדים להצבה על ספינות שיעברו במפרץ הפרסי - על מנת להגן עליהן מול איומי החטיפה של איראן. אלפי החיילים האמריקנים כבר הגיעו לים האדום.

2. מתיחות שיא בין הפיליפינים לבין סין, לאחר שספינות סיניות ביצעו תמרונים שסיכנו את הספינות של הפיליפינים באזור ים סין הדרומי, ואף השתמשו בתותחי מים נגדן. ארה"ב הביעה תמיכה בפיליפינים וקראה לסין לחדול מייד מפעולותיה.

3. סין ורוסיה שלחו כח ימי משותף גדול - 11 ספינות - לבצע תמרון ליד חופי אלסקה. במהלך התמרון הכוחות הללו כמעט עברו את הגבול הימי של ארה"ב, ו- 4 ספינות אמריקניות עם מטוס ללחימה באוניות מסוג פוסידון - ביצעו פעולות הרתעה מולם. גם החיכוך הזה הינו חסר תקדים.

4. באפריקה, ניז'ר - שעד לאחרונה הייתה בעלת ברית חשובה של צרפת, אך עברה הפיכה צבאית - הכריזה על מוכנות צבאית לקדם פלישה של צבא צרפת. חלק ממדינות אפריקה הביעו תמיכה בצרפת, והציבו אולטימטום (שכבר פג תוקפו) לקראת פעולה צבאית נגד ניז'ר, ואילו מדינות אחרות - כמו בורקינה פאסו ומאלי - הביעו תמיכה בניז'ר והבטיחו לה סיוע צבאי מול פלישה שכזו.

5. פולין ממשיכה לתגבר את כוחותיה בגבול עם בלארוס מחשש לפלישה אליה.

כל ההתגרויות הללו בין המדינות והמעצמות (וכמובן המלחמה באוקראינה) - הן התגשמות של מאמר חז"ל:

"אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו - צפה לרגלו של משיח"!

יהי רצון שנזכה לכך היום הזה ממש, ביום הסגולה והברכה המיוחד - יום הילולת רבי לוי יצחק שניאורסאהן - אביו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

בשורות טובות, גאולה עכשיו!

הצעדים שעל ישראל לנקוט מול ההתגרות של חיזבאללה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...