• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מלחמה בין הפלגים בתוך לבנון

אחדמהניסים הגדולים שאירעו בעת יציאת מצרים, הוא למכה מצרים בבכוריהם. כעת זוכים אנו לראות נס זה שוב, בעת שפרצה מלחמת פלגים בתוך לבנון ההורגים אחד את השני
מלחמה בין הפלגים בתוך לבנון
מחנה הפליטים עין אל חילווה (שימוש לפי סעיף 27 א)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אחד מסימני הגאולה: "למכה מצרים בבכוריהם כי לעולם חסדו" - דהיינו עימותים ולחימה בין שונאי ישראל לבין עצמם. אנחנו רואים את הסימן הזה מתגשם באופן המוחשי ביותר מזה כעשור בכל המלחמות הפנימיות שבתוך העולם הערבי.

מאז יום השבת קודש - ישנה לחימה פנימית גם בלבנון.

במחנה הפליטים עין אל-חילווה שבדרום לבנון, חיסל פלג אסלאמי קיצוני את אחד מבכירי ארגון הפת"ח.

מאז החיסול, הזרים הפת"ח תגבורות גדולות של מאות לוחמים אל המחנה, ולחימה של ממש ניצתה בתוכו, בין חמושים אסלאמים לבין ארגון הפת"ח. אלפים מתושבי המחנה נמלטו מבתיהם, ובלחימה העזה נהרגו ונפצעו עשרות מחבלים - "כן יאבדו כל אויביך ה' "!

הלחימה הזו בתוך לבנון, גם מרתקת אליה את תשומת הלב של צבא לבנון (שניסה מאז יום שבת לשים קץ ללחימה, ואף הטיל כתר מסביב למחנה - ללא הועיל), וגם של חיזבאללה וממשלת לבנון, שחוששים מגלישה של הלחימה לאזורים נוספים בלבנון. מנהיג חיזבאללה ימח שמו אמר היום שהלחימה הזו "חייבת להיפסק" כי היא פוגעת בעם הלבנוני. אולם, לדברים שלו אין שום השפעה על המתרחש, והלחימה נמשכת.

ה' יתברך גורם לשונאי ישראל להילחם בתוך לבנון, ובכך תשומת הלב שלהם מוסטת הרחק מישראל, על מנת להילחם אחד נגד השני...

מדהים לציין, שגם בעזה היו מהומות בימים האחרונים, אלפי אזרחים יצאו בראש מורם נגד החמאס וקראו להפלתו, ואף התעמתו פיזית עם הפעילים שלו. החמאס נאלץ להפעיל כח רב על מנת לפזר את ההפגנות, וזה רק פגע עוד יותר במעמד שלו ברצועה.

גם בעזה וגם בלבנון - שונאי ישראל מסתבכים האחד עם השני!

חסדי ונסי ה', "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

היום חמישה עשר באב - יום סגולה וברכה מיוחד. ננצל אותו להוספה בלימוד התורה הקדושה, במעשים טובים, באהבת ואחדות ישראל, וביחד נזרז את ביאת הגואל.

חום בחוץ? גילוי אלוקות

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...