• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חום בחוץ? גילוי אלוקות

המדידות מעידות כי מדובר בתקופה חמה במיוחד, אך כל זה נועד כדי להכין את העולם לגאולה האמיתית והשלימה. נאמר בחז"ל כי לעתיד לבוא יוציא הקב"ה את החמה מנרתיקה, והחום הגדול יסייע לצדיקים, אך יגרום סבל ומכאוב לרשעים
חום בחוץ? גילוי אלוקות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עכשיו זה רשמי. ארגון המטאורולוגיה העולמי:

חודש יולי השנה, הוא החודש החם ביותר שהיה מאז שהתחילו המדידות (באמצע המאה ה- 19 למנינם)

לפי ארגון המטאורולגיה נרשמו שיאי חום הן באירופה, והן באסיה ובצפון אמריקה. גם שיא החום הממוצע של כל העולם - נשבר.

ההתחממות העולמית - מסימני הגאולה המובהקים, וכמאמר חז"ל:

"לעתיד לבוא הקדוש ברוך הוא מוציא חמה מנרתיקה"...

לפי החסידות, כך מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, העובדה שישנו חום גדול כל כך בחודשי הקיץ, מעידה על כך שמאיר בהם אור רוחני חזק ונעלה - גילוי של שמש הוי' .

ומכאן אנו למדים, שהעובדה שהחום גדל והולך בכל רחבי העולם בשנים האחרונות, מעידה על כך שהאור האלוקי גם הוא הולך ומתגלה יותר ויותר, וזאת כהכנה לגאולה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק.

גילוי האור הזה גם מציף על פני השטח שקרים, זיופים, מרמה, ומביא לחשיפת האמת בתחומים רבים - צריך רק לפתוח את העיניים ולהסתכל סביב ונראה את זה בבירור.

גילוי האור האלוקי גם מביא לנפילתם של אלילים רבים - כמו ירידת כוחן של המעצמות הגדולות, נפילה של ממשלים, וירידת הערך של מערכות שונות בעיני האזרחים - כמו ירידת הערך של מערכת המשפט במדינות רבות, וכן ירידת הערך של ההסתמכות על כח צבאי (עובדה שנכונה בכל העולם - וגם בארץ - לאור המשבר הנוכחי והקריאות לסרבנות, ורואים אותה בבירור גם בנפילה של צבא רוסיה מול אוקראינה החלשה, ובחוסר התפקוד של צבא ארה"ב במזרח התיכון).

הנפילה של האלילים היא הכנה לגילוי של האמת האלוקית המוחלטת - אין עוד מלבדו - ורק ממנו יתברך יש לנו כח, חיים, בריאות והצלחה - וככל שנחזק את הקשר לבורא יתברך - כך תתגלה בנו האמת האלוקית הטהורה ויזרמו אלינו ברכותיו בכל התחומים, וכך גם נביא ביחד את הגאולה האמיתית והשלימה, ובקרוב ממש.

"יהפכו ימים אלו לששון ולשמחה"!

השטפונות בעולם: אחרי הודו כעת בדרום קוריאה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...