• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בית הנבחרים של פלורידה: עבר החוק שאוסר על הפלות מהשבוע השישי

בבית הנבחרים של מדינת פלורידה בארצות הברית עבר ב"ה החוק שאוסר על הפלה מהשבוע השישי • החוק נתמך על ידי המושל רון דסנטיס מהרגע הראשון • שבע מצוות בני נח
בית הנבחרים של פלורידה: עבר החוק שאוסר על הפלות מהשבוע השישי בית הנבחרים של פלורידה: עבר החוק שאוסר על הפלות מהשבוע השישי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בית הנבחרים במדינת פלורידה בארה"ב אישר אמש (יום חמישי) הצעת חוק שאוסרת על ביצוע הפלות החל מהשבוע השישי להיריון. כיום, החוק במדינה אוסר על ביצוע הפלות החל מהשבוע ה-15 להיריון. כעת, כדי שהחוק ייכנס לתוקף - נותרה רק חתימתו הרשמית של המושל הרפובליקני רון דסנטיס.

בית הנבחרים בפלורידה, שבו רוב רפובליקני, אישר את הצעת החוק ברוב של 70 מול 40, לאחר שלפני כעשרה ימים ההצעה אושרה על ידי הסנאט במדינה ברוב של 26 מול 13. דסנטיס, שלפי ההערכות יכריז בסוף חודש מאי על ריצה לנשיאות בבחריות 2024 ועל התמודדות בין היתר מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על ראשות המפלגה הרפובליקנית, צפוי לחתום על הצעת החוק, שבה תמך לאורך כל שלבי חקיקתה.

בעז"ה מקווים אנו שיעבור חוק שאוסר על הפלות לגמרי.

דעת התורה בנושא ההפלות, הינה ברורה ביותר, ומובנת גם בהיגיון פשוט לכל בר דעת.

המחקרים כיום מוכיחים, כי העובר הנמצא בבטן אימו, הינו יצור חי לכל דבר - שומע, מבין, מקשיב, חושב ואפילו חולם. הפלת העובר היא בעצם הריגתו, וכמו שאסור לרצוח אף אדם, לא משיקול כלכלי, לא ממום גופני וגם לא מבעיה נפשית, כך העובר. אותו דבר בדיוק.

אבל גם אחרי כל ההסברים ההגיוניים, הסיבה האמיתית שלא לעשות הפלה - היא הוראת התורה הפשוטה, שגם נותנת את הכוח לעמוד בניסיון.

"שלום וברכה!

במענה על מכתבו, נבהלתי לקרות בו אשר יש סברא לעשות נתוח בכדי להתפטר ח"ו מהריון, ובודאי תיכף ידבר על לב האומר סברא זו שתחזור מזה בהחלט ויוגמר ההריון כשורה ובנקל ללידה זחו"ק [זרעא חייא וקיימא] כי כן הוא ציווי תורתנו הק' תורת חיים וכשהולכים בדרכי התורה ומתנהגים מתאים להוראותי' מצליחים הן בגשמיות והן ברוחניות בבריאות ובפרנסה ובחיים מאושרים ויהי רצון שיבשר טוב בכל האמור".

זהו מכתב מהרבי שליט"א מלך המשיח מתאריך כ"ב מנחם אב תשי"ז. המסר - ברור בהחלט.

כמובן יש לציין שחלק ממצות שנצטוו עליהם בני נח (כל הגויים בעולם) היא לא תרצח כחלק ממצווה זו אסור לעשות הפלות.

כוננות מצומצמת בצה"ל לקראת מה שמכונה 'יום ירושלים' האיראני

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...