• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

בפעם ה-45: נשיא ארה"ב הכריז על י"א ניסן כיום החינוך

מסורת אמריקאית. נשיא ארצות הברית ג'וסף ביידן, הכריז על י"א ניסן, יום הולדתו של נשיא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח, כעל יום החינוך. מדובר בפעם הארבעים וחמישה שבה מוכרז יום זה, בתאריכו העברי, כיום המגלה את השפעתו העמוקה של מלך המשיח על כל אנשי הדור
בפעם ה-45: נשיא ארה"ב הכריז על י"א ניסן כיום החינוך
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בהודעה שפרסם נשיא ארצות הברית, הוא אומר מדבר על הרבי שליט"א מלך המשיח ש"אמונתו וחיים של לימוד כבר לימדו אותו שחינוך הוא גם התרופה לשנאה וגם אבן היסוד של האנושות כולה. מברוקלין, הוא הפך את הכאב למטרה ובנה תנועה עולמית המוקדשת לחינוך, אחווה וריפוי. עבודתו הקימה בתי ספר ומוסדות קהילתיים המוקדשים לעזור לאנשים למצות את הפוטנציאל שלהם. הוא הציע הדרכה לנשיאים והתייחס למגוון העשיר של האומה שלנו, ותומך לאורך כל הדרך בחמלה ולמידה. חינוך, אמר פעם, לא צריך להיות רק על הכשרת אנשים להתפרנס, אלא צריך להיות גם על תרומה טובה יותר עבור החברה כולה. מדריכים לא צריכים רק ללמד; הם צריכים ללמד צדק. תלמידים צריכים לא רק ללמוד אלא גם לבנות אופי".

סבהמשך ההצהרה הוא אומר: "הממשל שלי עמד איתן בהגנה על ערכי הליבה שהרבי דגל בהם ושכולנו חולקים כאמריקאים - הרעיון שכולם נוצרו שווים ויש להתייחס אליהם בכבוד ובכבוד לאורך כל חייהם. אנו מחויבים להכחיד חוסר סובלנות, כך ששום דבר לא מונע מהילדים ללמוד ואיש לא נשלל מההבטחה של אמריקה. במדינה הזו, השנאה לעולם לא תגבר".

את דבריו הוא מסיים: "כעת, לפיכך, אני, ג'וזף ר. ביידן ג'וניור, נשיא ארצות הברית של אמריקה, מכוח הסמכות הנתונה לי על ידי החוקה וחוקי ארצות הברית, מכריז בזאת על ה-2 באפריל 2023, כיום החינוך בארה"ב. אני קורא לכל פקידי הממשלה, המחנכים, המתנדבים ולכל תושבי ארצות הברית לקיים את היום הזה עם תוכניות, טקסים ופעילויות מתאימות".

עליה במתיחות בין איראן לאזרבייג'אן

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...