• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

נשק גרעיני בבלארוס? מדובר רק באיומים

בשורה התחתונה, זה רק מגלה עד כמה המצב של רוסיה היא לא טוב, כיוון שהיא צריכה (שוב) לאיים בנשק גרעיני, כי היא לא מצליחה להשיג הישג משמעותי עם נשק רגיל... מבחינתנו ברור שזה מחזק את האמונה בגאולה, כי זו הגברה של המתיחות בין המעצמות - "אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!
נשק גרעיני בבלארוס? מדובר רק באיומים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

התפתחות חשובה באוקראינה:

על פי כמה דיווחים פוטין הודיע שיציב נשק גרעיני בבלארוס!

זהו שלב חדש באיומים של פוטין. כבר דובר על כך שעקב המצב הצבאי החמור של רוסיה, היא מרבה לאיים בנשק הגרעיני, אבל לא הייתה לכך שום משמעות מעשית. כעת, על פי דיווחים אלו, נראה שהאיומים עולים מדרגה.

בהנחה שהדיווח אמין, מדובר על הצבת נשק גרעיני "טקטי" - דהיינו נשק בעל עוצמה מופחתת, שמיועד לגרום לנזק מקומי - כמו למשל למחוק חטיבה / אוגדה לוחמת.

בכל אופן, מדובר רק עליה באיומים, כי אין לכך, לעניות דעתי, שום משמעות מעשית, שהרי במילא הנשק הטקטי קיים ברוסיה, והיא מסוגלת להשתמש בו גם עכשיו במגוון אופנים - כמו הטלת פצצה טקטית ממטוס וכו' או ע"י רקטות וטילים גרעיניים.

ובכל אופן רוסיה נמנעת מכך, ולא עשתה שום שימוש בנשק גרעיני עד עכשיו, ולהערכתי, היא גם לא תעשה שום שימוש בנשק כזה גם בעתיד.

ולכן, בשורה התחתונה, זה רק מגלה עד כמה המצב של רוסיה היא לא טוב, כיוון שהיא צריכה (שוב) לאיים בנשק גרעיני, כי היא לא מצליחה להשיג הישג משמעותי עם נשק רגיל...

ומה מבחינתנו?
ברור שזה מחזק את האמונה בגאולה, כי זו הגברה של המתיחות בין המעצמות - "אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!

מאחורי התקיפה של ארצות הברית כנגד איראן

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...