• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פרשנות / מאחורי התקיפה של ארצות הברית כנגד איראן

התקיפה החריגה של ארצות הברית, גררה התקפה מצד איראן בה נפגע חייל אמריקאי אחד. בתגובה הפציציה ארצות הברית בסיסים של המיליציות באיראניות. הנס הגדול של "למכה מצריים בבכוריהם" בגירסה עכשווית
מאחורי התקיפה של ארצות הברית כנגד איראן
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד מסימני הגאולה המובהקים שהרבי שליט"א מלך המשיח מדבר עליהם:

"למכה מצרים בבכוריהם כי לעולם חסדו" - דהיינו, שכמו שלפני מכת בכורות, נלחמו הבכורות עצמם נגד הצבא המצרי (כדי שיאפשר לשלוח את עם ישראל ואז הבכורות לא ימותו) - ונהרגו במלחמה הזו 600,000 מצרים לפי המדרש, כך, הסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, לפני הגאולה, מי שילחם נגד "מצרים" יהיה "הבכורות של מצרים".

הדוגמא שהרבי שליט"א מלך המשיח נתן לכך היא מלחמת המפרץ - שבה נלחמו "הבכורות של מצרים" - דהיינו המדינות החזקות של העולם - נגד "מצרים" - דהיינו נגד עיראק.

וכך, סימן הגאולה הזה חזר והתגשם בעוצמה אדירה בעשור האחרון, כאשר כמעט בכל מדינות ערב היו מהפכות, הופלו משטרי רשע רבים, ומלחמות אזרחים עדיין נמשכות בסוריה בלוב, בתימן, וגם במידה מסוימת בעיראק.

העימותים הפנימיים הללו הם התגשמות נוספת של לחימה בתוך "מצרים" עצמה, כפי שהיה ערב היציאה ממצרים לפני אלפי שנים, כאשר הבכורות המצרים לחמו בעוצמה נגד הצבא המצרי, וכך אזרחי המדינות הערביות יצאו להילחם נגד הצבא והמשטר של המדינות שלהן, ובמהלך הלחימה הזו התפוררו משטרי רשע רבים ונפלו או לפחות נחלשו מאוד(כמו בסוריה, לוב, מצרים, תימן), או שעקב המהומות הם פשוט נפלו והתחלפו (כמו בסודאן ובאלג'יר ובטוניס).

בימים האחרונים אנחנו עדים לגירסה נוספת של הנס הזה - ביום חמישי בלילה תקפו המיליציות האיראניות בסיס אמריקני, וגרמו לנפגעים. בשל כך הגיבה ארה"ב בעוצמה ומטוסי קרב תקפו בסיסים של מיליציות איראניות וגרמו להרוגים רבים (לפחות 8, ויתכן שהרבה יותר).

בשל כך איימה איראן בליל שבת שהיא תגיב על כל פגיעה בבסיסיה, ואכן, בליל שבת הותקפו בסיסים אמריקנים ליד שני שדות נפט וגז בסוריה. בתקיפות הללו - שזכו לסיקור נרחב בארה"ב - היה ככל הנראה רק פצוע אחד, איש צבא אמריקני.

ארה"ב הגיבה שוב בעוצמה, ומטוסי ומסוקי קרב רבים הוזנקו לאזור בליל שבת קודש, ותקפו בסיסים של המיליצות האיראניות באזור דיר א-זור שבסוריה. מספר ההרוגים האיראנים גדול, ויש דיווחים על 19 הרוגים מהמיליציות האיראניות.

אם כן, שוב אנו רואים, כיצד לקראת פסח, מתקיים סימן הגאולה של "למכה מצרים בבכוריהם" - כאשר ארה"ב מכה את איראן ותוקפת את הבסיסים של המיליציות שלה בסוריה.
סביר להניח שיהיו עוד התפתחויות בתחום הזה.

ומסימן הגאולה הזה נזכה בקרוב ממש לגאולה האמיתית והשלימה, כנאמר "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל"!

הנפילה של לבנון: סימן טוב לישראל

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...