• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

השפעת מלך המשיח על העמים נותנת את אותותיה במאבק בין רוסיה לאוקראינה

אחד מתפקידיו הבולטים של מלך המשיח הוא להשפיע בעולם למצב של 'וכתתו חרבותם לאתים' ביטול המלחמות ומניעת התעצמות הנשק, תוך הפניית המשאבים לטובת האזרחים • השבוע הודיעה סין על מאמציה לפתירת המשבר בין רוסיה לאוקראינה
השפעת מלך המשיח על העמים נותנת את אותותיה במאבק בין רוסיה לאוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא סין שי ג'ינפינג
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לפני כשבוע פרסמתי כתבה ארוכה על התגשמות הנבואה של "וכתתו חרבותם לאתים" בימינו אנו, על פי שיחות הרבי, ובהתאם לאירועים בעולם, כולל המלחמה באוקראינה. אחד הדברים שציינתי שם הוא שסין אינה מעונינת במלחמה, ושהרצון המרכזי שלה הוא להתפתח כלכלית, ולחזק את כלכלת העולם כולו, כי מזה היא נהנית (כי אז כולם קונים אצלה...).

ואכן, בימים האחרונים, היו כמה התבטאויות של סין בקשר למלחמה באוקראינה, שתואמות לדברים הנ"ל.

סגן השגריר של סין באו"ם אמר ש"מכירת נשק לרוסיה אינה מועילה" [וזאת על רקע שמועות על עסקאות נשק בין שתי המדינות].

אמנם, סביר בעיני להניח, שסין לא תוכל להתעלם ממצבה הקשה של רוסיה, והיא כן תשלח לה נשק, וכן נשמע על עיסקאות נשק בין שתי המדינות, אבל לענ"ד זה יהיה הרבה פחות ממה שרוסיה רוצה, כי האינטרס של סין הוא להרגיע את הלחימה.

כמו כן, במסמך שפרסם משרד החוץ הסיני נאמר: "אנו מעונינים למנוע מהמשבר באוקראינה לצאת מכלל שליטה". סין מציעה באותו מסמך שרוסיה ואוקראינה יתחילו במשא ומתן.

וזהו, כאמור, הכיוון הכללי של העולם - לפתור סכסוכים בלא מלחמה, וכפי שמופיע בשיחה של הרבי שליט"א מלך המשיח, וראה בכתבה שצורפה גם כאן, באריכות.

וצריך להדגיש, באותה שיחת קודש אומר הרבי שליט"א מלך המשיח שהסיבה לכך שמנהיגי אומות העולם הכריזו על צמצום הנשק הגרעיני וכו' היא בגלל שהמלך המשיח כבר פועל עליהם, ובגלל שהרבנים פסקו שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח!

ובלשונו הקדוש:

"ועל פי זה יש לומר, שהחלטת והכרזת מנהיגי אומות העולם... על דבר המעמד ומצב ד"וכתתו חרבותם לאתים", היא כתוצאה מהחלטת והכרזת 'מלכי רבנן' ש'הנה זה (מלך המשיח) בא'... וכן הפסק דין של הרבנים ומורי הוראה בישראל שהגיע זמן הגאולה - "יעמוד מלך מבית דוד וכו' בחזקת שהוא משיח", ועד להמעמד ומצב 'דהרי זה משיח ודאי"... [מתוך שיחת שבת משפטים, תשנ"ב].

והרבי שליט"א מסיים את אותה שיחה באמירה ברורה מי זה המלך המשיח:

"כן תהיה לנו בפועל ממש, ותכף ומיד ממש, עם כל הפירושים שב'מיד'... ועל סדר הקרבה אלינו - משיח (מנחם שמו), יוסף יצחק, דובער (שמו השני דכבוד קדושת אדמו"ר נ"ע)...".

משיח - מנחם שמו!

שנזכה להתגלותו תיכף ומיד ממש!

האם רוסיה אכן תפרוש מהאמנה לצמצום הנשק?

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...