• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

פרשנות / מה הגורם לירידת כוחן של המעצמות ומה ההשלכות

אמריקה מזמן לא מה שהייתה פעם... רוסיה קורסת בשל המלחמה מול אוקראינה, בריטניה וצרפת בצרות כלכליות גדולות, וסין במשבר עצום בשל הקורונה. שינוי עולמי בקנה מידה היסטורי מתחולל לנגד עינינו
מה הגורם לירידת כוחן של המעצמות ומה ההשלכות
צילום דניאל אראקיס
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לקראת הגאולה - כוחן של המעצמות יורד, כהכנה לגילוי הכח האמיתי היחיד - כחו של הקב"ה!

כך היה גם לפני יציאת מצרים, כאשר עם ישראל שחט על פי ציווי ה' את השה (קורבן פסח) שהיה האליל של מצרים. וכמובא כמה פעמים בשיחות ובאגרות קודש של הרבי שליט"א מלך המשיח, שלפני יציאת מצרים היה "ובאלוקי מצרים אעשה שפטים אני ה' " - דהיינו שלפני יציאת מצרים, הופל הכח של אלילי מצרים, וכך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, יהיה גם לקראת הגאולה.

ואכן אנו רואים כיצד בעשרות השנים האחרונות הרבה "אלילים" חלפו מן העולם. הן במובן הפשוט של עבודה זרה ופסלים - שזה ממש הולך ונהיה נדיר, וגם במדינות שבהן זה היה נפוץ (כמו הודו) זה הולך ופוחת.

והן במובן רחב יותר - נפילה של אידאולוגיות (קריסת הקומוניזם ושיטות נוספות), קריסה של משטרים, של רודנים, נפילה של הנפט (והחלפה שלו באנרגיות מתחדשות) וכו' וכו'.

וכן היחלשות של המעצמות הגדולות. אמריקה מזמן לא מה שהייתה פעם...

רוסיה קורסת בשל המלחמה מול אוקראינה, בריטניה וצרפת בצרות כלכליות גדולות, וסין במשבר עצום בשל הקורונה (שגם מכה בה כלכלית).

בהמשך לכך, היום פורסם שבכיר צבאי אמריקני אמר לבכירי צבא בבריטניה, שלדעתה של ארה"ב, בריטניה כבר אינה נחשבת ל"כח צבאי מוביל בעולם".

זוהי אמירה קשה מאוד. במשך עשרות רבות של שנים, בריטניה הייתה בעלת הברית החזקה ביותר של ארה"ב, ונלחמה לצידה בשתי מלחמות המפרץ ובאפגניסטאן, ותמיד הציגה את עצמה כבעלת כח צבאי חובק עולם, עם "הצי המלכותי" הגדול שלה, ועם כח גרעיני משמעותי.

אולם, לפי דברי הבכיר האמריקני, בשל שורת קיצוצים ארוכה בצבא הבריטי, המצב השתנה.

לדברי אותו בכיר, הצבא הבריטי כבר "אינו מסוגל להגן על בריטניה, ולא על בעלות בריתנו".

אמירה חדה וברורה, שמייצגת את הירידה בכחה של בריטניה.

נפילת המעצמות, ביחד עם נפילת האלילים היא הכנה קרובה לגילוי מלכות ה' יתברך, אין עוד מלבדו, וכמו שאנו אומרים ב"עלינו לשבח":

"להעביר גילולים מן הארץ, והאלילים כרות יכרתון, לתקן עולם במלכות ש-די... ויקבלו כולם עליהם את עול מלכותך... ה' ימלוך לעולם ועד".

הסלמה בין סין לבין ארה"ב: מעל שמי ארה"ב אותר בלון ריגול סיני

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...