• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פרשנות / ההתקרבות בין איראן לרוסיה יכולה להועיל לישראל

הקשרים בין רוסיה לבין האויבת הכי גדולה שלנו איראן הולכים ומתהדקים. בשבועות האחרונים יש ריבוי דיווחים, הן בישראל והן בארה"ב, על הקשרים הללו. העובדה שאיראן מתקרבת לרוסיה, יכולה גם להועיל לישראל. כיוון שכעת ברור שארה"ב לא תחתום איתה על שום הסכם גרעין
ההתקרבות בין איראן לרוסיה יכולה להועיל לישראל
By Duma.gov.ru, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=113206170
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הקשרים בין רוסיה לבין האויבת הכי גדולה שלנו איראן הולכים ומתהדקים.

בשבועות האחרונים יש ריבוי דיווחים, הן בישראל והן בארה"ב, על הקשרים הללו.

אין זה סוד שטייסים איראנים כבר החלו להתאמן על מטוסי קרב מדגם סוחוי 35 - שהם החדישים ביותר בארסנל הרוסי [למעט הסוחוי 57 שאינו מבצעי עדיין]. מקורות מודיעין בישראל חוששים מאספקה של מטוסי קרב איכותיים אלו לאיראן.

איראן מצידה שלחה לרוסיה משלוח גדול נוסף של מל"טים מתאבדים, ולאחר תקופה של רגיעה יחסית בהתקפות המל"טים, בימים האחרונים שוב רוסיה שולחת מדי יום עשרות מל"טים מתאבדים והורסת את תשתיות החשמל והמים של אזרחי אוקראינה, בעיצומו של החורף הקשה שם.

כמו כן, מקורות ב CIA [שהוא ה"מוסד" האמריקני] מסרו לאחרונה שהקשרים המודיעיניים והטכניים בין רוסיה לבין איראן התהדקו מאוד.

היום סוכנות בלומברג פרסמה הערכות, על בסיס תצלומי לווין, ועל פיהן רוסיה ואיראן משקיעות סכום עתק של כ- 20 מיליארד דולר לשם הרחבת נתיבי הסחר ביניהן, הן ע"י סלילת קוי רכבת חדשים ונרחבים והן ע"י תעבורה ימית.

נד פרייס - ראש שירות העיתונות של מחלקת המדינה האמריקנית - אמר שארה"ב מאמינה ששיתוף הפעולה הצבאי והטכני בין איראן לבין רוסיה הופך להיות "שותפות הגנתית מליאה".

בישראל יש חשש שכעת רוסיה תנסה להגביל את חופש הפעולה שלנו בסוריה, אבל, מכל מקום, בישראל כבר אומרים "מאחורי הקלעים" שלא יתנו לזה לקרות בשום פנים ואופן, כי חופש הפעולה שלנו בסוריה הוא אינטרס בטחוני מהמדרגה הראשונה.

העובדה שאיראן מתקרבת לרוסיה, יכולה גם להועיל לישראל. כיוון שכעת ברור שארה"ב לא תחתום איתה על שום הסכם גרעין, ולמעשה, אירופה וגם ארה"ב מבינות יותר ויותר, מיום ליום, שאיראן היא איום על שלום העולם, ולא רק על ישראל. וזאת משום שאיראן מספקת לרוסיה אלפי מל"טים מתאבדים המשמשים אותה לתקוף את אזרחי אוקראינה, ולפי מידע נוסף, איראן גם עומדת לספק לה טילים. לכן, נאט"ו מודעת היום הרבה יותר מאשר בעבר, לכך שיש לטפל באיראן ביסודיות, ולא לחתום איתה על הסכם גרעין.

המשטר באיראן משדר לחץ הולך וגובר

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...