• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

סימנים גאולתיים: ממלכות ומשטרים הולכים וקורסים

שינוי עולמי שכזה לא הורגש זמן רב. מעצמות העולם הולכות ושוקעות כשתוכניתיהן עימהן. רוסיה במשבר כלכלי וצבאי, סין לא מתאוששת מהקורונה, בבריטניה אין יציבות, ועוד. מסימני הגאולה
סימנים גאולתיים: ממלכות ומשטרים הולכים וקורסים
בוריס ג'ונסון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אחד מסימני הגאולה הוא נפילת ממשלת אומות העולם, כמובא בזוהר הקדוש:

"בההוא זמנא אתהפך ממשלה דאומין דעלמא, וישראל... אסתלקו מן גלותא" [תיקוני זוהר, תיקון כ"א].

דהיינו שבזמן הגאולה, תיפול ממשלת אומות העולם, ואז עם ישראל יצא מן הגלות.

ואכן אנו רואים זאת בבירור: 1. התפרקות כמעט טוטאלית של כל רוב המשטרים במזרח התיכון. 2. נפילה משמעותית מאוד של כל המעצמות העולמיות.

נפרט זאת:

א. רוסיה - קורסת כלכלית בשל הסנקציות האדירות שהוטלו עליה מאז תחילת המלחמה נגד אוקראינה (חלק מהסנקציות החלו מאז כיבוש קרים לפני 8 שנים).

מבחינה צבאית - הצבא הרוסי קורס בפועל ממש בימים האחרונים מול המתקפה האוקראינית.
מעמדה של רוסיה בעולם הידרדר בשל המלחמה לשפל חסר תקדים.

ב. בריטניה - הממשלה נפלה, וראש הממשלה ג'ונסון הוחלף. וכמובן - מותה של מלכת בריטניה - שהייתה המלכה של עוד 14 מדינות, ויו"ר של כל חבר העמים הבריטי - ולכן מותה מסמל נפילה של מדינות רבות, וכמובן את נפילתה של בריטניה עצמה.
גם המצב הכלכלי בבריטניה בכי רע, כפי שהדבר משתקף בירידה המשמעותית בערכה של הליש"ט ובקפיצת מחירי האנרגיה - שעלו בשמונים אחוז!
בבריטניה ישנו חשש עצום מהחורף הקרב ובא, בשל מחסור בגז רוסי, שעלול להשפיע ישירות על החימום במיליוני בתים.
בנוסף בריטניה כבר הכריזה רשמית על בצורת.

ג. סין - מאז שהחל משבר הקורונה - הפכה סין למדינה שרבות ממדינות העולם חושדות בה.

יחסי המסחר שלה נפגעו, וגם הכלכלה שלה ספגה מכה קשה מאוד בשנתיים האחרונות. היא עדיין מיישמת מדיניות מאוד נוקשה מול הקורונה, ויש בה סגרים מלאים או חלקיים והגבלות הנוגעות לחייהם של מאות מיליונים, ובמילא זה פוגע מאוד בכלכלה שלה, וגם במאמצי ההתעצמות הצבאית שלה.

החלום הסיני - להשתלט על העולם ע"י מיזם "החגורה והדרך" ספג מכה אנושה. גם סין סובלת כיום מבצורת והיא כבר הכריזה על כך באופן רשמי.

ד. צרפת - הנשיא מקרון התייחס בנאום לפני כשבועיים לתוצאות החמורות של משבר האקלים, הבצורת, שריפות העיר העצומות שפקדו את ארצו, והמשברים הכלכליים בשל המלחמה באוקראינה, ואמר:

"מה שאנו חווים כעת הוא סופו של עידן השפע, סופו של עידן של חיים ללא דאגות, ותפקיד המנהיגים הוא להציג את האמת לציבור בכנות, בלי לעורר פאניקה".

כל מילה נוספת מיותרת.

ה. ארה"ב - האחרונה מבין 5 המעצמות והחזקה ביותר:

כולנו רואים ומבינים היטב שארה"ב כבר אינה "שחקן מוביל" במזרח התיכון. אמנם, השפעתה עדיין ניכרת, אבל מדיניותה החלשה הביאה לפירות באושים רבים. גם הנשיא ביידן נתפס כנשיא חלש ואכן גם מתנהג כך.

וגם הכלכלה האמריקנית סובלת מקשיים רבים בשל המצב העולמי, משבר האקלים, והמלחמה באוקראינה. גם עוצמתו של הצבא האמריקני נמוכה בהרבה ביחס לעבר.

לסיכום: ממשלת אומות העולם כבר נפלה, וזוהי ההכנה הקרובה ביותר לגילוי ממשלתו ומלכותו של המלך המשיח, ויהי רצון שנזכה לכך בקרוב ממש, היום הזה ממש!

הולכת ומסתבכת: שגרירות איראן באלבניה נסגרה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...