• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הולכת ומסתבכת: שגרירות איראן באלבניה נסגרה

אלבניה הודיעה על ניתוק היחסים עם איראן וסגירת השגרירות במדינה. עובדים השגרירות נצפו משמידים מסמכים רבים טרם עזיבתם. הולך ומתגלה פני הרוע והשקר בעולם לקראת טיהורו בגאולה האמיתית והשלמה
הולכת ומסתבכת: שגרירות איראן באלבניה נסגרה
שגרירות איראן באלבניה (צילום: EPA)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

איראן ממשיכה להסתבך עם הקהילה הבין לאומית.
השבוע הודיעה אלבניה על ניתוק יחסיה הדיפלומטיים עם איראן והיא הורתה על גירוש מיידי של אנשיה מהמדינה. בשגרירות איראן נראו אתמול עובדים רבים עוסקים בשריפת מסמכים בהולה, ועובדים אחרים התפנו במהירות.

אלבניה הכריזה על הניתוק, לאחר שארה"ב הודיעה על סיום חקירת מתקפת הסייבר החזקה שכוונה נגד אלבניה. לפי ממצאי החקירה האמריקנית מי שעמדה מאחורי המתקפה הייתה איראן.

לכן, האשימה אלבניה את איראן ישירות, ובחריפות גדולה, בנסיון לגרום לתוהו ובוהו ברחבי המדינה, לשתק את השירות הציבורי, ולגנוב מידע. ארה"ב אף הבטיחה רשמית לאלבניה כי תגן עליה בכל מקרה של עימות צבאי עם איראן, וזאת לאור היותה של אלבניה בעלת ברית של אמריקה וחברה של ברית נאט"ו.

ככל שאנו מתקרבים לגאולה האמיתית והשלימה מתגלה האמת - איראן ושותפיה (חיזבאללה, חות'ים כו') - הם לא רק אויביה של ישראל, אלא הם אויבי האנושות.

הגישה הכללית של הרבי מול איראן הייתה - שיש ליידע ולהראות לארה"ב באופן הברור ביותר שאיראן היא למעשה אויבת של ארה"ב. ואכן, זוהי המציאות שנחשפת יותר ויותר מדי יום.
לכן ארה"ב היא זו שצריכה להתייצב מול איראן - כי איראן היא האיום המרכזי על העולם המערבי שבראשו ארה"ב (אלבניה היא רק חלק ממנו, וידידה של ארה"ב).

בחסדי ה' אנו רואים, שהעולם יותר ויותר מבין את המסר הזה. נקווה שהוא יחלחל היטב גם בכל הנושא של "הסכם הגרעין", וארה"ב תדרוש הסכם חזק, לאורך זמן, עם יכולת פיקוח ובקרה אמיתית [כפי שנעשה עם עיראק לאחר מלחמת המפרץ הראשונה, במסגרת החלטת האו"ם מספר 687 שהביאה להקמה של משטר בקרה ופיקוח בתוך עיראק], או שהיא תוותר לגמרי על ההסכם, ותכריח את איראן לעזוב את המסלול הגרעיני, ע"י איום צבאי אמין וחזק.

בשורות טובות! יחי המלך המשיח!

האם רוסיה תגיע להסכם הפסקת אש?

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...