• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

האם רוסיה תגיע להסכם הפסקת אש?

בחזית אוקראינה-רוסיה הולכים ומתרבים הדיווחים על הצלחת הצבא האוקראיני, להבקיע את הכיבוש הרוסי ואף להדוף את הכוחות משטחים שנפלו לידם. האם רוסיה תגיע להסכם הפסקת אש?
האם רוסיה תגיע להסכם הפסקת אש?
(צילום: DmytryiOzhhikhiin,depositphotos)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עדכון מהמצב באוקראינה:

שתי המתקפות האוקראיניות ממשיכות במלוא העוצמה.

בחזית המזרח - יש כבר תמונות של חיילים אוקראינים בפאתי העיר האסטרטגית קופיאנסק, שמהווה צומת עצום דרכים בחשיבותו לצבא הרוסי, ואובדנה יהווה מכה אנושה לכל המאמץ הרוסי במזרח אוקראינה. ערוצים רוסיים רשמיים (כמו רייבר - RYBAR) אישרו היום את הגעת הכוחות האוקראינים לעומק השטח.

צבא אוקראינה כבש מחדש 51 ק"מ של שטח בשלושה ימים בלבד!

לדברי המקורות הרוסים, הצבא הרוסי חרד מסכנת ניתוק של כוחותיו הגדולים הפרוסים בעיר איזיום. במידה וצבא אוקראינה ישתלט על קופיאנסק אזי לפחות 10,000 חיילים רוסים שמצובים באיזיום, ואיתם אלפי חיילי מיליציות, יהיו בסכנת כיתור והשמדה.
רוסיה מזרימה תגבורות גדולות לשטח כדי להציל את כוחותיה מסכנה זו. אבל, גם הכוחות הללו אינם איכותיים,הם חמושים באותו ציוד רוסי מיושן, והם חסרי סיוע אווירי. חלק נכבד מכוחות תגבור אלו הם מגוייסים טריים שאומנו בחופזה בחודשים האחרונים, וצוידו בנשק לא איכותי.

ביומיים האחרונים נכבשה וטוהרה לחלוטין העיר בלקליה שבמחוז חארקוב - שהייתה 6 חודשים תחת כיבוש רוסי!
יש קטעי וידאו רבים של אזרחים מהעיר שמקבלים בשמחה ובהתרגשות את אחיהם מהצבא האוקראיני שחילצו אותם מהכיבוש הרוסי הממושך.

בשעות האחרונות החזיר צבא אוקראינה לידיו 10 ישובים נוספים מדרום לעיר קופיאנסק, והדבר מראה על כך שהיוזמה ממשיכה להיות בידי הצבא האוקראיני, ואילו הצבא הרוסי ממשיך לאבד במהירות נכסים רבים בשטח. אם רוסיה לא תשכיל להציב במהירות כוחות גדולים - ואיכותיים - כמו יחידות צנחנים, יחידות יבילות אוויר, ספצנאז, וכן יחידות שריון איכותיות, אזי המצב הרוסי ידרדר במהירות רבה יותר ויותר.

גם המתקפה האוקראינית השניה - בדרום המדינה במחוז חרסון - המשיכה היום לצבור הישגים, ושלושה ישובים נוספים שוחררו מידי הצבא הרוסי.

המפלה הרוסית נמשכת. נקווה שפוטין יתעשת, ויבין שהזמן כבר לא משחק לטובתו, ולכן עליו להגיע להסכם הפסקת אש, שתפסיק את המלחמה שפוגעת קשות בשני העמים.

בשורות טובות!

מלחמה עיקשת: אוקראינה פתחה במתקפה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...