• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הניסים: שרשרת מפלות לאיראן

ארבע אירועים משמעותיים בחזיתות הגלויות והנסתרות בחזית מול איראן. חיסול מדענים בתוככי המדינה, מניעת פיגוע בטורקיה, מעצרים בארגנטינה והפצצות בסוריה. פרשנות לאור ההתפתחויות
הניסים: שרשרת מפלות לאיראן
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שרשרת מפלות לאיראן:

1. היום (שני) התבשרנו על כך שמדען איראני נוסף "מת במילוי משימתו" - עדיין לא ברור כיצד בדיוק הוא מת, אולם מדובר במדען צעיר, שעסק בין היתר בפיתוח טילים ומל"טים, ולכן נראה שמדובר, שוב, בהתנקשות מתוחכמת. בנוסף, אתמול דווח על מותו של קצין בחיל האוויר והחלל של איראן, במה שהוגדר כ"תאונה".

2. בחסדי ונסי ה' הגלויים סוכל פיגוע נגד ישראלים בטורקיה!

לאחר תקופה ארוכה שבה גורמי הבטחון מזהירים מפני פיגוע שכזה, הוא סוכל, ודווח על מעצר של פעילי טרור שפעלו בשליחותה של איראן. למרות המעצר, אזהרת המסע לטורקיה הושארה, והיא אף הוחמרה!

הסיבה לכך היא ההערכה (וככל הנראה גם ידיעה) שיש עוד חוליות טרור בשטח. חשוב לזכור, שטורקיה היא שכנה של איראן, והיא מדינה מוסלמית ענקית, ולכן קל לאיראנים ושלוחיהם לפעול בה. התנועה הישראלית הערה למדינה מהווה בעת הזו פיתוי לאיראן לפעול בה ח"ו. בישראל מבקשים מכל מי שיכול לצאת מטורקיה (ובמיוחד מאיסטנבול) - שיעשה זאת מיד.

בחסדי ונסי ה' הפיגוע סוכל, אך צריך לנקוט באמצעי זהירות חמורים.

3. בימים האחרונים פורסם על עיכובם בארגנטינה של 5 איראנים, שלפחות שניים מתוכם הם אנשי משמרות המהפכה. ע"פ פרסומים זרים המוסד הוא שהביא לכך שמטוס המטען בו הגיעו הוחרם, והם כרגע מעוכבים במדינה.

4. התקיפה הגדולה על שדה התעופה של דמשק - ממשיכה לתת את אותותיה. השדה מושבת, ויכולת ההעברה של נשק איראני ומרכיבי רקטות מדויקות - נפגעה קשות.

נודה לה' יתברך על כל הבשורות הטובות, ובעזרתו יתברך בוודאי שנשמע עוד ועוד נסים ונפלאות, ועד לכך שנשמע בקרוב ממש על הגאולה האמיתית והשלמה.

האם ישראל השביתה את שדה התעופה הסורי?

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...