• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

האם ישראל השביתה את שדה התעופה הסורי?

מה קרה לשדה התעופה בסוריה? על פי מקורות מקומיים שדה התעופה הושבת עקב התקיפות החוזרות שבוצעו במקום לטענתם בידי ישראל כנגד מטרות איראניות
האם ישראל השביתה את שדה התעופה הסורי?
תיעוד ההפצצות ברשתות החברתיות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חברת התעופה הסורית הלאומית של סוריה התנצלה היום רשמית בפני נוסעיה על ביטול טיסות רבות מהשדה, שהותקף בסוף שבוע שעבר ע"י חיל האוויר. החברה הבטיחה לנוסעים פיצוי כספי.

הנזק שנגרם לשדה הוא רב, וחריג. לראשונה נראה נזק כבד הן במסלולי המראה ונחיתה רבים, גם צבאיים וגם בינ"ל, וכן באולמות נוסעים. 

הסיבה לתקיפה החריגה, להערכתי, היא העובדה שאיראן החלה בתקופה האחרונה בהעברת מרכיבים של רקטות מדויקות - בכבודת יד של נוסעים רגילים, ולא בטיסות של מטוסי המטען הצבאיים כפי שהיה בעבר.

הסיבה לצעד האיראני (שהודלף לתקשורת ע"י גורמי מודיעין בישראל), היא כמובן העובדה שצה"ל תקף וסיכל פעמים רבות את הטיסות של מטוסי המטען, ובדרך כלל השמיד את המחסנים ואת המשלוחים עצמם, ומדי פעם תקף גם את תשתיות השדה הצבאיות.

אולם, עקב העובדה שאיראן החלה להעביר רכיבים מתוחכמים ע"י מזוודות של נוסעים רגילים, לכן, להערכתי, בישראל פעלו על מנת לשבש את הפעילות של כל השדה, ע"י הרס המסלולים שלו ופגיעה גם באולמות נוסעים.

לכן, לדעתי, זהו מסר ברור לאסד - אם תתן יד למשלוחי הנשק דרך שדה התעופה האזרחי - אזי ישראל תפעל ללא היסוס גם נגד תשתיות אזרחיות.

נכון לעכשיו, השדה מושבת לפחות לכמה ימים, ויתכן שאף לתקופה ממושכת יותר.

מתיחות בעולם? צפה למשיח!

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...