• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

מתיחות בעולם? צפה למשיח!

טורקיה מול יון, אמריקה מול סין, איראן מול הקהילה הבין לאומית, חיזבאלה מול לבנון, צפון קוריאה מול הדרום רוסיה מול ברית נאט"ו - אלו הן רק חלק מהמתיחויות שעובר על העולם. לאן כל זה מוביל?
מתיחות בעולם? צפה למשיח!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בימים האחרונים עולה רף המתיחות במהירות בכמה זירות:

1. טורקיה מול יוון - לאחר סידרה של איומים טורקיים על יוון, בשל הגברת הנוכחות הצבאית היוונית בכמה איים במזרח הים האגאי (שאותם טורקיה רואה כ"שטח מפורז") - החלה יוון בצעדי כוננות ממשיים לקראת מלחמה.
צבא יוון פרסם תיעוד של חפירת שוחות נגד טנקים ליד סלוניקי - כהכנה לפלישה טורקית קרקעית. צבא יוון גם תגבר את כוחותיו בגבול, ואילו צבא טורקיה קיים תרגיל צבאי גדול במהלכו דימה השתלטות על איים. נשיא טורקיה איים ב"השלכות הרות אסון" שיגרמו בשל צעדיה של יוון.

אמנם, להערכתי, המצב אינו על סף פיצוץ, אבל ההתגרות בין הצדדים ברורה לעין כל.

2. ארה"ב-סין - בימים האחרונים החריפה סין את טון הדיבור שלה, ואיימה שאם טיוואן תכריז על עצמאות אזי סין תכריז עליה מלחמה ו"תילחם עד הסוף". סין גם החריפה את איומיה כלפי ארה"ב ודרשה ממנה להפסיק את משלוחי הנשק לטייוואן. ארה"ב מנגד חזרה על התחייבותה לכך שהיא תמנע כל "כפיה של פתרון" על טייוואן.

3. איראן מול הקהיליה הבינ"ל - בסוף השבוע נקטה איראן בצעד מתריס ביותר וניתקה עשרות מצלמות מעקב שמוצבות במתקניה הגרעיניים, כחלק מהסכם הגרעין עליו היא עדיין חתומה. הניתוק בא "כתגובה" איראנית לגינוי של המעצמות על התקדמותה אל איראן בהעשרה האורניום ועל כך שהיא לא מספקת הסברים על נוכחות של שרידי אורניום מועשר בכמה אתרים.

הצעד האיראני הינו צעד מסלים, שגורם לדאגה גם בישראל, שבמילא מחריפה בחודשים האחרונים את פעולותיה מול איראן, ופוגעת ישירות - על פי פרסומים זרים - במפקדים ובמדענים איראנים.

4. בלבנון, התעמתו גורמי צבא מול תומכי חיזבאללה, וזאת על רקע פעילותו של צבא לבנון נגד גידול והברחת סמים. צריך לדעת שעסקי הסמים הם אחד ממקורות ההכנסה המרכזיים של חיזבאללה, ולכן נוצר עימות למעשה עם חיזבאללה. העימות הזה הוא כמובן לטובת ישראל, נעקוב ונדווח אם יהיו התפתחויות. אם יתפתח עימות בין הצבא לבין חיזבאללה, יתן שנראה מעורבות של מדינות בסכסוך (איראן תומכת בחיזבאללה, ארה"ב וצרפת תומכות בצבא לבנון).

5. צפון קוריאה מתקדמת בהכנות לקראת ניסוי גרעיני נוסף - לטענת דרום קוריאה וארה"ב - שמאשימות אותה בכך ומאיימות בתגובה חריפה.

6. רוסיה ממשיכה לאיים על ברית נאט"ו וזאת לאחר שנאט"ו מצידה הגבירה את פריסת כוחותיה בפולין. רוסיה אמרה שהיא תגיב על פריסת הכוחות הזו.

"אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו - צפה לרגלו של משיח"!

תרגילים צבאיים מגבירים את המתיחות בין המעצמות

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...