• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריטניה: ראש הממשלה אוהב ישראל זכה לאימון

זעזועים בממשלות העולם - מסימני הגאולה: באנגליה הוצעה הצעת אי אמון בתוך מפלגתו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון שנחשב לאוהב ישראל. למרות הצלחתו ונצחונו בהצבעה ברוב מוחץ, הדבר מעיד על תסיסה פנימית הולכת וגוברת בתוך מפלגתו
בריטניה: ראש הממשלה אוהב ישראל זכה לאימון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בבריטניה - ג'ונסון צלח את הצבעת אי האמון.

אולם, הפרשנים בבריטניה הצביעו על כך שלמרות הצלחתו, העובדה שמספר גדול מאוד של שמרנים - דהיינו מהמפלגה שלו עצמו - רצו להפיל אותו, מלמדת רבות על כך ששלטונו לא יהיה יציב גם להבא.

לדברי הפרשנים, הרוב שהשיג ג'ונסון היה קטן יותר מזו שהשיגה ראש הממשלה תרזה מיי כאשר גם היא עמדה בפני אתגר דומה, ולמרות זאת היא הופלה לאחר 6 חודשים, כך שלדברי אותם פרשנים, זה אומר שיתכן שגם ג'ונסון יופל.

ג'ונסון הוא ידיד ישראל, וגם עומד בעוצמה לצד ארה"ב בעימותיה מול רוסיה, סין ואיראן. 

אולם, הזעזוע שהוא ספג, בהצבעת אי האמון - שהוכיחה לדברי הפרשנים שיש לו מתנגדים רבים מאוד בתוך מפלגתו שלו - מראה שממשלתו אינה יציבה, וזה מתאים מאוד למה שהבאתי מדברי הזוהר הקדוש, שלפני הגאולה יהיו מהפכות בממשלת אומות העולם - "אתהפך ממשלה דאומין דעלמא" - וכפי שקורה בכל רחבי המזרח התיכון, וכפי שהיה גם מהפך שלטוני בארה"ב, וכפי שגם קורה ככל הנראה בישראל, כאשר הקואליציה ספגה היום זעזוע עצום, שיתכן ויפרק אותה כבר בימים הקרובים.

בשורות טובות!

העולם מגיב בתקיפות להתגרות צפון קוריאה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...