• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בחסדי שמים: פגיעות חוזרות במתקן הגרעין האיראני

בסוף השבוע דווח על פגיעה ישראלית במתקני "מעטפת הנפץ" שבפרצ'ין שבאיראן. על פי הדיווחים ישראל פגעה באמצעות רחפנים במתקן השמור. הפגיעה מצטרפת לשורה של פגיעות שאירוע במתקן ובדומיו, ובחיסולים בתוך איראן של אנשי מפתח בתוכנית האיראנית
בחסדי שמים: פגיעות חוזרות במתקן הגרעין האיראני
אזור המתקן הצבאי בפרצ'ין איראן
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הדיווחים על פעולה ישראלית נגד איראן במתקן הסודי בפרצ'ין בשבוע שעבר, מקבלים חיזוק בסוף השבוע בדיווחים אמריקנים.

ע"פ אותם דיווחים, הפעולה בוצעה באמצעות רחפנים מתאבדים שתקפו מתקן המשמש לפיתוח מל"טי תקיפה איראנים. בתקיפה המיוחסת לישראל נהרג מהנדס איראני ונפצעו נוספים.

בפרצ'ין ישנו מתקן חשוב ביותר במערך פיתוח הגרעין של איראן. מתקן זה מרכז בתוכו את ניסויי הגרעין המיועדים לפיתוח "מעטפת הנפץ" שמכילה בתוכה את האורניום המועשר.

לפי הערכות שפורסמו לאחרונה בישראל, למרות שאיראן מתקדמת הלאה בפיתוח "מעטפת הנפץ", היא עדיין רחוקה כשנתיים מהשלמת כל שלבי הפיתוח והייצור של נשק גרעיני.

ע"פ פרסומים רבים, ישראל כבר תקפה מספר פעמים את האתר הגרעיני החשוב בפרצ'ין, ובחסדי ונסי ה' יתברך התקיפות היו מוצלחות, וגרמו לנזקים רבים, ולעיכובים משמעותיים בפיתוח מרכיביה השונים של מעטפת הנפץ, שהיא קריטית עבור הפצצה [אורניום מועשר ללא מעטפת נפץ הינו חסר כמעט משמעות בהיבט של נשק גרעיני].

למרות מערך האבטחה האיראני הכבד מאוד סביב האתר בפרצ'ין, הרי שבחסדי ונסי ה' יתברך, ובסייעתא דשמיא נפלאה, מצליחה ישראל להכות שוב ושוב באתר האיראני החשוב הזה!

הפגיעה בפרצ'ין מצטרפת לחיסול שהיה בתחילת שבוע שעבר - של סגן מפקד יחידה 840 - של כח אל-קודס האיראני - שאחראי על כל הפעילות והפיגועים מחוץ לאיראן. גם זו מכה קשה מאוד לאיראן, כי גם הטרוריסט הזה היה מאובטח, ובכל זאת הצליחו לחסל אותו, בלב ליבה של טהראן, ובלי להשאיר שום עקבות. ע"פ הדלפות אמריקניות ישראל היא זו שחיסלה את בכיר הטרור הנ"ל.

ברור שגם ההצלחה בחיסול המורכב הזה, בלב בירת איראן, הינה בסייעתא דשמיא גדולה מאוד, וחסד אלוקי לטובת עם ישראל!

רשימת המכות שנוחתות על איראן, מתארכת והולכת

בשבוע שעבר היו ברחבי איראן מחאות גדולות נגד המשטר, שלא מצליח להתגבר על בעיות של אספקת מים (ואפילו בצורת) בחלק מהאזורים במדינה, וגם ביטל את הסובסידיות של מוצרים רבים, מה שהוביל למחאה ציבורית רחבה. היו גם מהומות קשות בעבדאן - שם קרס בנין בן 10 קומות - שנבנה ככל הנראה ללא פיקוח ראוי, ולכן אזרחים רבים יצאו להפגין נגד הפקידים המושחתים שאישרו את בנייתו ללא פיקוח מתאים. לפחות ארבעה אזרחים נהרגו במהומות מאש חיילי המשטר, ועשרות רבות נפצעו.

גם בלבנון ממשיך המצב להחמיר, וחיזבאללה חסר אונים

הלירה הלבנונית קרסה לשפל של כל הזמנים, ונסחרה בשער של 35,000 לירות מול דולר אחד!
לפני כשנתיים וחצי היה השער 1500 לירות מול דולר, ואילו כעת, לאחר משבר כלכלי שרק הולך ומידרדר, קרסה הלירה הלבנונית לשפל מדהים, שפוגע אנושות ביבוא וביצוא הלבנוני.

ציר הרשע ממשיך לספוג מכות, בכל החזיתות, בחסדי ונסי ה' הגלויים!

נזכיר שהיום, כ"ח אייר, יום הילולת שמואל הנביא, עליו אמרו חז"ל שהוא שקול כמשה ואהרון, שנאמר "משה ואהרון בכוהניו ושמואל בקוראי שמו".

בשורות טובות! יחי המלך המשיח!

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת 'דרכי תמימים' ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

המביא לארץ ותרעד: רעידת אדמה בפרו

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...