• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פעולה מוצלחת: חיסול בלב טהרן

בפעולה המיוחסת בעולם לישראל, חוסל בכיר במשמרות המהפיכה של איראן, בדרגה בכירה מאוד. למרות שהפעולה בוצעה בלב עיר הבירה האיראנית, לא נתפסו המחסלים. מצוד נרחב מתנהל ברחבי המדינה על מנת לצוד את המבצעים. מודים על הניסים
פעולה מוצלחת: חיסול בלב טהרן
זירת ההתנקשות בטהרן
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יום בשעות אחרי הצהרים, חוסל סמוך לביתו קולונל ב"משמרות המהפכה".

הקצין שחוסל היה בכיר במערך האיראני בסוריה, אולם עדיין לא ברור האם ישראל היא זו שחיסלה אותו, או שמא גורמי אופוזיציה איראנים או ארגון טרור שלוחם באיראן.

אם כי, הסבירות הגבוהה יותר היא שאכן זה חיסול ישראלי. בפעולות כאלו, המבצעים (המחסלים) בדרך כלל אינם ישראלים (אם כי היו גם מקרים יוצאי דופן).

בכל אופן, הפעולה הייתה מוצלחת, והמחסלים הצליחו להימלט, למרות שהפעולה בוצעה בלב העיר הבירה האיראנית, ולמרות המצוד הנרחב שנוהל אחריהם. על פי הדיווחים מאיראן, החיסול בוצע ע"י שני אופנוענים, שירו חמישה כדורים, וזאת לאחר שרכב נוסף חסם את הכניסה לרחוב. שיטת חיסול זו מוכרת היטב מפעולות רבות שיוחסו לישראל, ובהן חוסלו מדעני גרעין איראנים ובכירי טרור.

אם אכן מדובר שוב בידה של ישראל, אזי ככל הנראה הייתה סיבה טובה מאוד להוציא לפועל מבצע מרשים כזה, בעל סיכונים רבים, בלב טהרן. יתכן שהאיש היה "פצצה מתקתקת" ותכנן להוציא לפועל פיגועים נגד ישראלים בטווח הזמן הקרוב ואולי אף המיידי, ויתכן שהייתה לו חשיבות מיוחדת במערך האיראני בסוריה - בתחומי הטרור או פיתוח הנשק.

ובכל אופן, כאמור, מדובר בבכיר ב"משמרות המהפכה" -

 ולכן יש להודות על כך לה' יתברך, ולהתפלל ולבקש שיקוים - "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

המחסלים לא נתפסו

שימו לב.

בניגוד לפרסומים שונים - המחסלים באיראן לא נתפסו.

בחסדי ה' הם הצליחו להימלט.

אמנם, איראן פרסמה שהיא חשפה היום רשת ריגול "ציונית", אבל אין לכך קשר לחיסול 

[הקשר היחיד הוא העיתוי של הפרסום האיראני, שנועד כנראה "להרים את המוראל", אחרי החיסול בלב טהרן, שזכה לפרסום רב בעולם כולו].

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת 'דרכי תמימים' ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

בשורה טובה: אירופה תקנה גז טבעי מישראל

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...