• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בשורה טובה: אירופה תקנה גז טבעי מישראל

בשל התמשכות המלחמה באוקראינה, והעובדה שהאיחוד האירופי מעונין להתנתק מהתלות העמוקה שלו בגז הרוסי, החליטה אירופה לרכוש גז טבעי מישראל. כעת מתברר כי מזה זמן מתנהל משא ומתן בין הצדדים, וטיוטות בענין כבר הוחלפו. ההסכם עצמו יחתם בחודשים הקרובים, וזאת בשל הצורך הגדול באספקת גז לקראת חודשי החורף באירופה
בשורה טובה: אירופה תקנה גז טבעי מישראל
מאגר הגז לוייתן (צילום: אמיר בנדייד)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נציבת האנרגיה של האיחוד האירופי כבר נועדה עם שרת האנרגיה של ישראל, ולשני הצדדים ברור הצורך הדחוף. לפני פרוץ המשבר באוקראינה, סיפקה רוסיה 40 אחוז מצרכי הגז של מדינות האיחוד האירופי, ומכאן ברור ההכרח החיוני למצוא במהירות מקורות אספקה חלופיים.

העובדה שישראל היא זו שנחלצת לעזרתה של אירופה, היא כמובן מדהימה. הענק האירופי נזקק, ובמהירות, לסיוע חיוני, שישראל היא בין המדינות הבודדות שיכולות להגיש אותו. אירופה, כך נראה, סומכת על היכולת הישראלית ועל האמינות הטכנית, ביחד עם היציבות האסטרטגית, על מנת לספק לה מקור אנרגיה בטוח, שהיא יכולה לסמוך עליו, בתקופת החורף שמצריכה הזרמה גדולה ורציפה, ללא תקלות והפסקות, של גז.

זה עוד ביטוי לימות המשיח - ישראל תהיה בחורף הקרוב אחד הגורמים שיביאו להזרמת אנרגיה - אור וחום - לאירופה!

ומכאן שישראל הופכת להיות "אור לגויים" - הן בגשמיות והן ברוחניות.

העובדה שמדינות האיחוד פונות לישראל - דרך נציבת האנרגיה שלהן - מעידה כאלף עדים על הצורך שלהן בכך שישראל תהיה חזקה ובטוחה ותוכל לסייע להן, ועל ידי כך שישראל תהיה חזקה בטוחה, הן בעצמן (מדינות האיחוד) יוכלו להתקיים בשלווה ובבטחה.

זהו סימן נוסף לגאולה - העובדה שמעצמות אירופה הן שצריכות את ישראל, והן שמסתמכות על ישראל!

כך יהיה בשלימות הגאולה הקרובה - כאשר כל הגוים יכירו בכך שעם ישראל הינו העם הנבחר, ושהדרך היחידה להתקרב לבורא עולם, ולזכות לחיים טובים בגשמיות וברוחניות - היא ע"י הקשר הטוב עם ישראל, וע"י קבלת 7 מצוות בני נח, אותן צריכים לקיים "כל באי עולם" (כלשון הרמב"ם).

בשורות טובות!

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת 'דרכי תמימים' ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

תקיפה גדולה של ישראל בסוריה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...