• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

המתיחות מתעצמת: אוקראינה לקראת סבב הסלמה

אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו - צפה לרגלו של משיח. לקראת הגברת הלחץ הרוסי במזרח אוקראינה, הודיעו המעצמות על הזרמת נשק, כמותו לא נשלח למדינה הנלחמת בתקיפות, מאז תחילת הסבב. בנתיים נראה שרוסיה נתונה בלחץ הולך וגובר מצד העולם, לחץ הנותן את אותותיו
המתיחות מתעצמת: אוקראינה לקראת סבב הסלמה
(צילום: DmytryiOzhhikhiin,depositphotos)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הלחימה באוקראינה מסלימה - ואיתה גם הזרמת הנשק והמתיחות בין המעצמות

בימים האחרונים, לקראת חג שביעי של פסח ובמהלך החג, החלה רוסיה במתקפה הגדולה שלה במזרח אוקראינה על מנת להשיג את מטרת העל - כיבוש כל חבל דונבאס. רוסיה מכניסה לקרב עוד ועוד יחידות - חלקן יחידות שפונו מצפון אוקראינה, לאחר שרוסיה נכשלה בנסיונה לאיים על הבירה קייב ולכבוש אותה. נכנסות גם יחידות חדשות שעוד לא השתתפו בלחימה כלל.

המתקפה הגדולה הזו הביאה את מדינות המערב לשנות את מדיניות אספקת הנשק שלהן, ובימים האחרונים הודיעו מדינות רבות, בצורה גלויה, על משלוח של כלי נשק נוספים, רבים, התקפיים ובעלי איכות גבוהה.

צרפת הודיעה על משלוח של לפחות 10 תותחים מתנייעים וחדישים מתוצרתה ואיתם כמות גדולה של תחמושת מתקדמת. הולנד הודיעה על משלוח של 6 תותחים איכותיים, מדגם PZH2000 ואילו גרמניה הבטיחה להעביר את התחמושת הדרושה עבורם, ולאמן את האוקראינים בהפעלתם. 

ארה"ב הודיעה על משלוח גדול מאוד של בסך הכל 90 תותחים - המספיקים לבניית 5 גדודי ארטילריה תקניים.

ביחד איתם יסופקו נעל 180 אלף פגזים!

קנדה שולחת 4 תותחים איכותיים ומדויקים מאוד - ביחד עם עשרות אלפי פגזים מונחים וחכמים - שצפויים לגרום לנזק גדול בשדה הקרב, משום שאינם פגזים רגילים, אלא פגזים שמתבייתים על המטרות.

בריטניה הודיעה שתשלח 20 תותחים מתנייעים מדגם AS20 ואיתם 45,000 פגזים.

אסטוניה הודיעה על משלוח 9 תותחי 122 מ"מ נגררים, ואילו צ'כיה שלחה כבר משלוח גדול של 40 כלי ארטילריה - 20 משגרי רקטות ו- 20 תותחים מתנייעים. גם פולין שולחת 20 תותחים מתנייעים ו- 20 משגרי רקטות. 

צירפתי כאן רשימה של הנשק האמריקאי שסופק עד היום (או מועבר בימים אלה) - כולל 5500 טילי ג'אוולין חדישים נגד טנקים, 14,000 מערכות נ"ט אחרות, 1400 טילי סטינגר נגד מטוסים, 700 מל"טים מתאבדים, 121 מל"טי סיור ומודיעין, 16 מסוקי תובלה, 200 נגמ"שים, 75,000 סטים של מיגון לחיילים, מערכות מכ"ם ועוד ועוד.

בנוסף, נורבגיה סיפקה 100 טילי נ"מ מדגם מיסטרל, וזאת לאחר שסלובקיה כבר העבירה סוללת S300 לאוקראינה. 

אין שום ספק - המגוון הגדול של מערכות איכותיות, במספר משמעותי, יתן את אותותיו בשדה הקרב, ולכן, המתיחות בין המעצמות עולה, ורוסיה אף ביצעה שיגור "ניסוי" של טיל בליסטי בין יבשתי, מהחדישים ביותר שברשותה, שמסוגל לשאת ראשי נפץ גרעיניים רבים. 

צריך להרגיע ולומר שהטיל לא היה חמוש בפועל בראש נפץ גרעיני, אולם השיגור הרוסי היה איתות למערב, על מנת להקל את הלחץ על רוסיה, שגם נאנקת - למרות הכחשותיו של פוטין - מנטל הסנקציות. ראש עיריית מוסקבה הודיע ש 200,000 איש איבדו את מקום עבודתם בעיר הענקית, בשל עזיבתן של חברות בינ"ל רבות, וצמצום פעילותן של אחרות.

להערכתי, פוטין ינסה כעת להגביר את הלחץ הצבאי במהירות, לפני שהצבא האוקראיני יקלוט את כל המערכות המוזרמות אליו, ויכשיר את חייליו להשתמש בהן. לפי המודיעין הבריטי פוטין מנסה להגיע להישג משמעותי, ואולי אף לסיים את הלחימה, עד למצעד הנצחון על הנאצים, שמתקיים במוסקבה ב- 9 למאי.

כל זה מביא להגברת המתיחות בין המעצמות העולמיות, שזה כידוע אחד מסימני הגאולה המובהקים - " ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח", וזה קורה דווקא בחודש ניסן (ובחג שביעי של פסח), עליו הובטחנו:

"בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל"!

המלחמה על התקשורת

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...