• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בערב יו"ד שבט: מנהל ארגון "ברית אברהם" בירך את הנבחרים בבית המחוקקים

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומנהל ארגון "ברית אברהם" בניו ג'רזי, הרב מרדכי קנלסקי, הוזמן לשאת דברים בטקס ההשבעה של בית המחוקקים בניו ג'רזי • בין דבריו נשא הרב קנלסקי דברים על שבע מצוות בני נח, חשיבות הצדקה, היחס למשפחה ועוד
בערב יו"ד שבט: מנהל ארגון "ברית אברהם" בירך את הנבחרים בבית המחוקקים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לפני כחודשיים, נערכו בחירות לבית המחוקקים בניו ג'רזי, וביום שלישי, ערב י' שבט (11.01.2022), נערך טקס ההשבעה של 80 הנבחרים - אסעמבלי.

לרוב עושים את הטקס במקום קטן יחסית, אך הפעם עקב כך שהמעמד היה ה-220 במספר ורצו שכל בני המשפחה יוכלו גם הם להגיע, ועקב נגיף הקורונה - האירוע נערך במקום גדול יותר.

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח, הרב מרדכי קנלסקי מנהל ארגון "ברית אברהם" בניו ג'רזי, קיבל טלפון מדובר בית המחוקקים והוזמן במפתיע להיות הרב שמברך את המחוקקים.

לאחר טקס ההשבעה, הרב קנסלקי נקרא אל דוכן הנואמים ונשא דברים:

א. על עניין שהרבי שליט"א מלך המשיח אומר שבבית מחוקקים צריכים ללכת על פי שבע מצוות בני נוח ולפי זה הכל צריך לעמוד.

ב. הוא העניק לבית מחוקקים קופת צדקה ואמר את מה שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר לכמה חסידים לומר במקומות שאליהם הולכים לדבר, שבקופה שמים דולר, שכתוב עליו "אלוקים הוא הבעל הבית.." שכולם צריכים לדעת ולזכור את זה תמיד מי הוא בעל הבית על העולם.

ג. התחילו שנה חדשה (למניינם) ובכל שנה צריכים לקחת הנהגה טובה חדשה, הציע שיתחילו בעניין החינוך, שבכל בתי הספר יהיה "רגע של שתיקה", כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח מבקש, שידעו שיש אלוקים בעולם.

ד. שכל אחד ימצא זמן בערב או באמצע שבוע, לתת 5/10 דק' שכל המשפחה יושבים ביחד לשוחח בלי טלפונים ומכשירים אחרים. לדבר אחד עם השני כמו משפחה.

זהו דבר שצריכים להשפיע על כולם, ואם בבית המחוקקים יקיימו זאת, ממילא זה ישפיע על כל המדינה.

לאחר הדברים, שארכו כחמש דקות, הקהל מחא כפיים בהתלהבות.

במהלך הנאום, מאחרי הרב קנלסקי עמדו ראש הרפובליקנים, ראש הדמוקרטים ונשיא בית המשפט שהשביע את האנשים ואישי ציבור נוספים.

דובר בית המחוקקים שהזמין את הרב לאירוע, פנה אליו וביקש לדבר עמו על נושא החינוך, לראות כיצד לפעול זאת הלאה... כי זהו דבר חשוב ביותר.

ראש השנה לאילן: גלריה מהגן הבוטני בניו יורק

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...