• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ימות המשיח: לוב מחזרת אחרי ישראל

לאחר עשרות שנים של איום צבאי מתמיד, שני הצדדים בלוב מנסים למשוך את ישראל, כל אחד לצידו. עכשיו הם מבינים - ישראל, היא המפתח שלהם להצלחה
 ימות המשיח: לוב מחזרת אחרי ישראל
לוב (צילום: Moayad Zaghdani)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לאחר עשרות שנים של איום צבאי קשה על ישראל מצידה של לוב, התפרקה לוב לחלוטין במלחמת אזרחים שגם הביאה להפלת קדאפי, כשהיא סוחפת אחריה את כל המדינה למלחמה שבטית שנמשכת עד עכשיו.

בשבוע שעבר דווח בסעודיה על פגישה סודית שהתקיימה בין "ראש הממשלה" הלובי עבד אל-חמיד דבייבה - ממנהיגי הצד במלחמת אזרחים שנתמך ע"י טורקיה וקטאר - לבין בכירים ישראלים, ביניהם ראש המוסד.

היום, לעומת זאת, דווח על כך שמטוסו הפרטי של ח'ליפה חפתר, יריבו של עבד אל-חמיד דבייבה, העומד בראש הצד שנתמך ע"י מצרים, איחוד האמירויות ורוסיה - נחת היום בארץ!

הנחיתה לא פורסמה רשמית, כפי שגם הפגישה עם ראש הממשלה הלובי לא פורסמה.

כשמצליבים את שני הדיווחים, יוצא ששני הפלגים המרכזיים הנאבקים ביניהם בלוב - מחזרים אחרי ישראל!

זוהי התפתחות מדהימה לדעתי, שמהווה המשך ישיר למהפך שעובר כל המזרח התיכון, לקראת הגאולה האמיתית והשלימה, כאשר כמעט כל מדינות ערב מגיעות למסקנה הברורה - כדאי להיות ביחסים טובים עם ישראל, כי ישראל היא הפתרון לבעיות שלהן, והיא הפתח שלהן למדינות המערב, לטכנולוגיה חדישה, לחקלאות מתקדמת (כולל בשטחי מדבר), ובמיוחד בנושאי ביטחון ומודיעין, לוחמה בטרור, והצלה מפני האיום השיעי-קיצוני.

ימות המשיח ממש: לוב - אחת המדינות העוינות ביותר מזה עשרות שנים - "רודפת" אחרי ישראל כדי להגיע ליחסים טובים עימה…

התפרצות תת-ימית הובילה לצונאמי באיים טונגה ופיג'י

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...