• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מיוחד: בר מצווה בטוקיו

הרב בנימין אדרעי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ליפן מספר על חוויה ייחודית ובלתי רגילה שהתרחשה בבית חב"ד שבטוקיו הבירה. "השבוע חגגנו את הבר-מצווה של קאיטו בן קארין לוריא מקיושו. קאיטו ומשפחתו טסו במיוחד לטוקיו, עיר הבירה של יפן הרחוקה, על מנת להנציח את היום המיוחד בו יקבל עליו עול מצוות". לדיווח ותמונות
מיוחד: בר מצווה בטוקיו מיוחד: בר מצווה בטוקיו מיוחד: בר מצווה בטוקיו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב בנימין אדרעי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ליפן מספר על חוויה ייחודית ובלתי רגילה שהתרחשה בבית חב"ד שבטוקיו הבירה. 

"השבוע חגגנו את הבר-מצווה של קאיטו בן קארין לוריא מקיושו. קאיטו ומשפחתו טסו במיוחד לטוקיו, עיר הבירה של יפן הרחוקה, על מנת להנציח את היום המיוחד בו יקבל עליו עול מצוות".

"סבו יצחק לוריא, מוותיקי צה"ל שטס מישראל, התרגש מאוד לראות את נכדו הולך בעקבות מסורת אבותיו. קאיטו עלה לתורה והניח תפילין בפעם הראשונה. סטודנט צרפתי שהתארח בשבת בבית חב"ד, שמחע על מניין הבר-מצווה המיוחד והחליט לדחות את כרטיס הטיסה שלו על מנת להיות נוכח במניין. זהו מופת של אהבת ישראל, יוצא מן הכלל ומקור השראה לכל". 

"סעודה החגיגית הייתה ביטוי יפה של 'שמחה של מצווה'. מר מייקי שטיינבוק ביצע שירה מרגשת וכולם נהנו ברוח של אחווה ואהבה בין המשתתפים. הסבא ציין, עם דמעות בעיניו, "מעולם לא דמיינתי בחלומות הכי פרועים, שכאן בטוקיו אני אוכל לחגוג בשמחה כזו את הבר-מצווה של נכדי. על-אף כל הקשיים הכרוכים בהגעה ליפן, אני כל-כך שמח שיכולתי לעשות זאת". 

"נעניתי ואמרתי לו שבדיוק כפי שהוא הקריב את חייו למען אחיו היהודים, ואף נפצע במהלך שירותו הקרבי, אנו מחוייבים לעשות לעזור לו ולמשפחתו באותה המידה. זאת משום שבני-ישראל ערבים זה לזה". 

"חברי משפחת לוריא, הבטיחו שיחזרו לטוקיט על-מנת לערוך את שאר חגיגות הבר-מצווה המשפחתיות". מסכם הרב בנימין בהתרגשות. 

 

 

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...