• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

עשרות בהתוועדות ב' ניסן בכפר חב"ד

עשרות מאנ"ש תושבי כפר חב"ד, השתתפו אמש בהתוועדות חסידית לרגל יום ב' ניסן, יום ההילולא של הרבי הרש"ב, והיום בו בשנת תשמ"ח אמר הרבי שליט"א מלך המשיח את השיחה על חשיבות הכרזת "יחי המלך". ההתוועדות אורגנה על ידי מטה משיח בארץ הקודש
עשרות בהתוועדות ב' ניסן בכפר חב"ד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ביוזמת מטה משיח בארץ הקודש, נערכה אמש התוועדות חסידית לאנ"ש תושבי כפר חב"ד, כשעשרות רבות נוטלים בה חלק, לרגל יום ההילולא של הרבי הרש"ב (האדמו"ר המחישי בשושלת נשיאות חב"ד.
אורח הכבוד והמתוועד הראשי היה הרב ראובן וולף, מנהל מרכז מעייני ישראל בלוס אנג'לס. הרב שמואל הנדל, יו"ר ועד מטה משיח הזמין אותו לשאת דברים, תוך שהוא מציין כי הרב וולף מעביר מידי שבוע, באמצעות תוכנת הזום שיעור בדבר מלכות.
בדבריו, עמד הרב וולף על מאורעות התקופה האחרונה, החל מהפירוד הנורא ששרר בשנה שעברה בארץ הקודש, והמחלוקות השונות בשנים האחרונות, דרך אירועי המלחמה והזעקה הנשמתית של כל יהודי לגאולה האמיתית והשלימה, ועד למאורעות ליקוי החמה ורעידה האדמה שהתרחשו השבוע בארות הברית, כשהוא מקשר את הכל למסקנה כי כעת הגיע זמן האחדות בין כולם - לזירוז הגאולה.
דבריו תובלו בקישורים רבים לשיחות ה'דבר מלכות' משנים תנש"א-נ"ב הנלמדות על ידי רבבות מידי שבוע, כשהוא שם דגש מיוחד על הנלמד בשיחות הנלמדות בשבועות אלו.
הרב מרדכי אליעזר וובר, משפיע בישיבת תומכי תמימים בבאר שבע, שהנחה את הכינוס, הזמין את המשתתפים למעמד הגדול שיתקיים אי"ה בשבוע הבא בירושלים.
לסיום התיישב הקהל להתוועדות חסידית עם הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה, בה דובר רבות על ההתקשרות לקראת י"א ניסן. התוועדות שהסתיימה בשעה מאוחרת אחרי חצות הלילה.

צילום: שלום לוגוב

מבצע פורים ברשת בתי חב"ד מרכז ההתגלות בבאר שבע

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...