• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

באר שבע: מעמד מרשים לרגל סיום הרמב״ם

אמש נערכה ע״פ הוראת הרבי שליט״א מלך המשיח חגיגת סיום הרמב״ם, במעמד רב קודם בהיכל ישיבת תות״ל חב״ד באר שבע, בהשתתפות רבני העיר, אישי ציבור, ומשפיעים ומאות מתושבי העיר באר שבע והסביבה שחגגו בשמחתה של תורה
באר שבע: מעמד מרשים לרגל סיום הרמב״ם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ע״פ הוראת הרבי שליט״א מלך המשיח לערוך חגיגה לרגל סיום המחזור ברמב״ם, נערך אמש בהיכל ישיבת תות״ל חב״ד באר שבע מעמד מיוחד ומרשים לרגל סיום מחזור המ״ג והתחלת מחזור המ״ד בלימוד היומי ברמב״ם.

עם הגיעה השעה התכנסו מאות מתושבי העיר באר שבע סביב שולחנות ערוכים בסעודת מצווה להשתתף בשמחה של תורה.

המנחה פתח את הערב והזמין את משגיח הישיבה, הרב אהרון קופצ׳יק לפתוח בשיחה של הרבי מלך המשיח על מעלת לימוד הרמב״ם, לאחר מכן, כובד המשפיע בישיבה ומנהל בתי חב״ד מרכז ההתגלות בעיר, הרב יגאל לוטקין לערוך את הסיום וההתחלה של ספר הרמב״ם. 

כעת מזמין המנחה את אורח הערב הגאון החסיד הרב שלום דובער הלוי וולפא שיחי׳ ראש מכון ״הרמב״ם השלם״ שמרתק את הקהל בדברי תורה ארוכים ובסיפורי מופת מהרבי שליט״א מלך המשיח.

ידיד מוסדות הישיבה, סגן ראש העיר באר שבע, הרב שמעון טובול הגיע אף הוא להשתתף במעמד המיוחד והוזמן לדבר, הרב טובול שיתף את הקהל מחוויותיו מהנסיעה לרבי מלך המשיח יחד עם השליח לעיר הרב ירמיהו קאליפא שיחי׳ שהתקיים בהשגחה פרטית בסיום הרמב״ם הקודם אשר ריגש אותו מאוד.

כיבד את האירוע בנוכחותו, הרה״ג הרב אברהם טריקי רב שכונה ד׳ בבאר שבע שחיזק את הקהל על מעלת לומדי הרמב"ם , באירוע השתתפו שלוחי הרבי לעיר באר שבע והסביבה, הרב שלמה דבניק מנהל בית חב״ד בשכונה ג׳, הרב תמיר אלמליח מנהל בית חב״ד בשכונת נווה זאב, הרב אורן רומנו מנהל מרכז משיח בדימונה, הרב צבי הירש וולפא שיחי׳ מפעילי בית חב״ד בישוב עומר.

ראש מוסדות הישיבה ושליח הרבי לבאר שבע הרב ירמיהו קאליפא שיחי׳ הודה לכל המשתתפים באירוע וכן למארגני האירוע רבני ותלמידי הישיבה.

לאחר סיום החלק הרשמי התיישבו התמימים ואנ״ש להתוועדות חסידית עם משפיע הישיבה הרב אליקא וובר שחיזק את הקהל בהתקשרות לנשיא הדור עד השעות הקטנות של הלילה.

חמורו של משיח בירושלים

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...