• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

פורים של גאולה במולדובה: תפילות לשלום ישראל

מאות מיהודי הקהילה היהודית במולדובה השתתפו במסיבות פורים וקריאות מגילת אסתר ברחבי המדינה. תפילות מיוחדות נערכו בכל האירועים עבור ביטחון עם ישראל ונצחוננו על אויבינו. התמסרות השלוחים יחד עם אנשי הקהילה הביאו תוצאות מדהימות והשתתפות שיא של יהודים בחגיגות פורים • גלריה
פורים של גאולה במולדובה: תפילות לשלום ישראל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מאות מיהודי הקהילה היהודית במולדובה השתתפו במסיבות פורים וקריאות מגילת אסתר ברחבי המדינה. תפילות מיוחדות נערכו בכל האירועים עבור ביטחון עם ישראל ונצחוננו על אויבינו.

בקישינב הבירה, ארגנו שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח הרב שמואל וחיה זלמנוב חגיגה עם מוזיקה וריקודים עם להקת רקדנים, ולחיים כיד המלך, כיבדו בנוכחותם את האירוע נשיא הקהילה ר' שמחה בוזור, הרב הראשי מענדל אקסלרוד ונציג "נתיב" לאוקראינה ומולדובה מר מארק נתיב.

בעיר בנדר, שבטרנסניסטריה אירגנו שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח הרב מנדל ולאה גוצל אירוע פורים מרהיב עם תוכנית מיוחדת ובהשתתפות נשיא הקהילה מר מרק פינקלזון. ובעיר בלץ, הרב מענדל וחיה מושקא אקסלרוד ארגנו מסיבה צבעונית ושמחה במיוחד. אירוע מיוחד לעשרות ילדים נערך בקישינב, בארגון השלוחה חיה זלמנוב ומנהלת בית הספר, יוכבד מילצ’נקו.

התמסרות השלוחים יחד עם אנשי הקהילה הביאו תוצאות מדהימות והשתתפות שיא של יהודים בחגיגות פורים, מסכם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ויו"ר הקהילה הרב זושא אבלסקי. ומי יתן ומשמחת פורים נצעד יחד אל הגאולה בקרוב ממש.

מאות חוגגים בפורים באירועי חב״ד בנווה עופר

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...