• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בנקט כינוס השלוחים מפואר נערך בישיבת יצהר

במוצאי שבת האחרון נערך בישיבת חב"ד מצפה משיח ביצהר ערב חגיגי ומפואר לציון כינוס השלוחים, בהשתתפות שלוחים ואנשי צבא • סיכום ותמונות
בנקט כינוס השלוחים מפואר נערך בישיבת יצהר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אמש בישיבת חב"ד מצפה יצהר ציינו את 'כינוס השלוחים' באמצעות באנקעט מושקע שהתקיים במבנה ה׳זאל׳ העתידי של הישיבה.

את האירוע כיבדו כמה משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א ליישובי השומרון שקיבלו טעימה מאירוע כינוס השלוחים העולמי בבית משיח - 770. כמו כן, השתתפו באירוע חלק מחיילי המילואים הפזורים בגזרה.

מנחה הערב היה הרב מנחם מענדל שלום אלהרר.

ראשון נאם ראש הישיבה הרב איציק סנדרוי שבעקבות המצב משמש בימים האחרונים כמפקד במחלקה של גדוד הגמ"ר בחטיבת שומרון והגיע לאירוע במיוחד כשהוא תוך כדי פעילותו המבצעית.

למשא המרכזי עלה לדבר שליח הרבי מלך המשיח שליט"א באיתמר, הרב יחזקאל נואמה, ששיתף את הקהל מקצת סיפורי הניסים של המלחמה הנוכחית וחיבר הכל לתפקיד התמימים בשמירה העיקרית על הארץ מתוך לימוד התורה ומבצעים של הרבי מלך המשיח שליט"א.

לאחר מכן עלה לנאום שליח הרבי מלך המשיח שליט"א ליישוב עפרה הרב יחיאל שאמילוב שריתק את כולם בסיפורו המדהים משנות שליחותו הצעירות והניסים המטורפים שזכה לראות בזכות הכתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א.

גם מג״ד הגמ"ר, סגן אלוף מנחם פרוכטר אמר מספר מילים, נתן סקירה על מצב השטח כעת והבהיר לבחורים כמה חשוב לימוד התורה שלהם ופעילות המבצעים, שמרימה את מורל החיילים ומחברת אותם לערכי היהדות.

לסיום, עלה לבמה השליח הת׳ נתן ביסברג שהודיע לבחורי הישיבה על פתיחתו של מבצע שליחות מיוחד בשם ״להתחבר אל המשלח״ שהתלווה לבחורים למשך השבועיים הקרובים, כשבסופו, התמימים שעברו את שלבי המבצע, יישתתפו בהתוועדות מיוחדת עם השלוחים.

ולסיכום, התוועדות סוחפת יחד עם המשפיע החסידי ר' אהוד חקק עד השעות הקטנות של הלילה.

קרדיט צילום: שלום ליברזון ומשה פילצר.

יום שלישי הקרוב: ההתוועדות המרכזית לכבוד ר”ח כסלו בארץ הקודש

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...