• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"להשבית אויב ומתנקם": היערכות לכינוס השלוחים העולמי

גם בשנה זו יתקיים כינוס השלוחים העולמי, כפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח. ועד הכינוס הוציא הודעה מיוחדת לקראת האירוע, והודיע כי בכינוס יוקדש חלק חשוב לפעולות הרוחניות המוטלות על השלוחים בהכנת העולם ולקבלת פני משיח צדקנו. גם קעמפ מיוחד לילדי השלוחים יתקיים
"להשבית אויב ומתנקם": היערכות לכינוס השלוחים העולמי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בהודעה שפרסם ועד הכינוס האמון על ארגון האירועים והבאנקט מידי שנה, הם מתייחסים לתוכנית המיוחדת בשנה זו, תוכנית שמותאמת לאור המצב בארץ הקודש:

"בימים אלו בהם נמצאים מליוני יהודים בארץ הקודש בזמן מלחמה, מוטלת עלינו השלוחים המשימה לפעול עם עם ישראל בארץ ישראל ובעולם כולו, בעידוד רוחם ובעשיה גשמית ורוחנית לניצחון במלחמה, כפי הוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח במלחמות ישראל בעבר. בימים אלו, אף יותר מתמיד, מורגש הצמא הגדול של יהודים בכל רחבי תבל לשמוע את דעתו הקדושה של הרבי, ולהוספה בתורה ומצוות בכלל, ובמבצעי הקודש בפרט.

לצד העשיה הרבה ולצד התפילות, ישנו הביטחון והאמונה כי "הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל", והקב"ה יפר את עצת אויבי ישראל וינחיל להם מפלה, וניצחון גדול לעם ישראל.

מידי שנה בשנה, בשבת מברכים חודש כסלו, מתאספים השלוחים מכל העולם לכינוס השלוחים העולמי, וברור הדבר שגם השנה רצונו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח הוא לקיים את הכינוס, שינוצל לתורה, תפילה וצדקה, לזכות עם ישראל, ולניצחון במלחמה.

הכינוס השנה יעמוד בסימן "להשבית אויב ומתנקם", בשטורעם לעיסוק במבצעי הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח, לשמירה הגנה והצלה על בני ישראל באה"ק ובכל העולם, ומתוך דגש על פעולות לסיום השליחות היחידה שהטיל עלינו הרבי שליט"א מלך המשיח בכינוס השלוחים תשנ"ב: הכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש!".

בנוסף יתקיים 'קעמפ' לשלוחים הצעירים בגילאי 7-13, והוא מהווה הזדמנות ייחודית ללמוד על השליחות ובמיוחד על השליחות להכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו.

צוות הקעמפ מכין לימי הכינוס, תכנית גדושה בחוויות חסידיות, לצד משחקים, טיולים ועוד, והכל בליווי צוות מדריכים מסור, ומעל הכל: הילדים יחוו שלושה ימים בלתי נשכחים בבית חיינו, בתפילות עם הרבי שליט"א מלך המשיח, שיעורים והתוועדויות.

להרשמה לכינוס השלוחים העולמי תשפ"ד

להרשמה לקעמפ ילדי השלוחים תשפ"ד

23-10-2023-00-43-41-WhatsApp-Image-2023-10-12-at-8.23.29-PM-1086x1536

מערב בנימין: בית חב"ד במבצע חיזוק לחיילים

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...