• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

'ערב עם חב"ד' ייחודי בתות"ל ראשון לציון

'עמך בית ישראל' - תושבי ראשון לציון והסביבה הגיעו לחוות מחדש ביום ראשון י"ג תמוז, בהיכל הישיבה הגדולה 'תומכי תמימים' בראשון לציון את חג הגאולה של איש המסירות נפש - הרבי הריי"צ ולקבל כוחות בשליחות היחידה שנותרה - קבלת פני משיח צדקנו
'ערב עם חב"ד' ייחודי בתות"ל ראשון לציון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

דומה שאין מתאים יותר, מיום מיוחד זה לכנס את בית ישראל ל'הקהל של גאולה', באותו היום בו הרבי הריי"צ שעמד כחומה בצורה אל מול כוחות הרשע ללא חת וללא מורא השתחרר ממאסרו בגין הפצת היהדות ברחבי רוסיה. וגם אנו כמותו לא מרפים אל מול רוחות הגלות, וע"י המצוות ומעשים טובים שלנו מכריעים אנו העולם ומביאים לגאולה השלימה. חלק גדול מהמשתתפים הם אותם אלו שה'תמימים' מגיעים אליהם בימי שישי במסגרת ה'מבצעים'.

המתכונת הנוכחית של ה'ערב עם חב"ד' בתות"ל ראשל"צ קצת חרגה מן הרגיל, והפעם, היתה היא בדמות 'התוועדות חסידית' אותנטית "בלי אורות ולדים אמנם אך עם אש אלוקית -פנימית", כפי שהגדיר זאת אחד המשתתפים, שחדרה את כל המסכים הגלותיים, ראש הישיבה הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר שליט"א, בדרכו הייחודית ריתק את המשתתפים במשך כמה שעות והעלה אותם לאטמוספרה אחרת, אלקית ומיוחדת תוך התקשרות איתנה לרבי שליט"א המלך המשיח שגואלנו מיד ממש.

לצד הדברים המעוררים, כיאה להתוועדות חסידית על כלי הנגינה הופקד הזמר והנגן שימי שיחי' אזולאי אשר הוזמן במיוחד לאירוע - מה שיצר פסיפס אלוקי נפלא שלבטח נגע במשתתפים שהגיעו הנה בצורה בלתי ניתנת לתיאור.

 ובטוחים אנו שכנס הקהל שכזה וודאי גרם נחת רוב רבה להוד כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח ויחיש ביאתו השלימה מיד ממש

הקמפיין בעיצומו: תורמים עכשיו למוסדות חינוך חב"ד בת ים

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...